CARLO
دسته:فاقد دسته بندی
72 کاربر

3661 پست

       
آخه نیاز به توضیح نداره....مشخصه چیه
پاتوق همه بچه های پاتوقه

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

CARLO

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 72 کاربر · 3661 پست
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
خاکستر سیگارم را به تو ترجیح میدادم ....
چون او تنها حنجره ام را به آتش کشید و تو وجودم را
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/03/5 - 10:50]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 10:49
+3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
خدا قسمت داشتنت را از من گرفت ..... گمانم .....
کسی بیشتر از من دعا کرده بود
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/03/5 - 10:47]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 10:46
+3
roya
roya
در CARLO
5 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 10:42
+5
roya
roya
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 10:36
+3
roya
roya
در CARLO
به جای جملاتی از جمله چقدر چاق شدی؟، چقدر لاغر شدی؟، چقدر خسته به نظر می‌آیی؟، چرا موهات را این قدر کوتاه کردی؟، چرا ریشت را بلند کردی؟، چراتوهمی؟، چرا رنگت پریده؟، چرا تلفن نکردی؟، چرا حال مرا نپرسیدی؟

بگوییم: سلام به روی ماهت، چقدر خوشحال شدم تو را دیدم، همیشه در قلب من هستی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 10:29
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
slm be hame hamin alan az emtehan omadam gand zadam omadaaaaaaaaaaam{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
8 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 10:28
+6
roya
roya
در CARLO
● آداب تمام کردن مطلب
اگر نوشته تان طولانی باشد حتما آب به مطلب بسته اید تا تعداد کلمه هایش بیشتر شود! (به هر حال نویسنده ها هم محکومند که تا اطلاع ثانوی زندگی کنند!)
اگر نوشته تان کوتاه باشد حتما وقت نداشته اید و چیزی سر هم بندی کرده اید.
اگر نوشته تان نه کوتاه باشد، نه بلند (مثل این مطلب)... از مردم خوب و عزیز و شریف و نجیبمان خواهشمندیم ادب و نزاکت و اصول اخلاقی و انسانی را رعایت فرمایند، ممنون!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 09:52
+4
roya
roya
در CARLO
● آداب زندگی
اگر پولدار باشید حتما دزد و کلاهبردار هستید.
اگر بی پول باشید، بی برو برگرد تنبل و بی عرضه هستید.
اگر زندگی معمولی و نان بخور و نمیر داشته باشید قطعا جاه طلبی لازم را ندارید و مدام درجا می زنید.
اگر خانه و ویلا داشته باشید، مال مردم خور هستید.
اگر خانه و ویلا نداشته باشید، بی فکر و بی دست و پا هستید و بلد نیستید از فرصت های زندگیتان به درستی استفاده کنید.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 09:47
+4
roya
roya
در CARLO
● آداب دوست داشتن
اگر بگویید که زنتان را دوست دارید، زن ذلیل هستید.
اگر بگویید که شوهرتان را دوست دارید، او زن ذلیل است.
اگر بگویید که همسرتان را دوست ندارید، خائن هستید.
اگر بگویید که به همسرتان احساسی ندارید، بی احساس هستید.
اگر بگویید که مادرتان را دوست دارید، بچه ننه هستید.
اگر بگویید که مادرتان را دوست ندارید، حیوان هستید.
اگر بگویید که فرزندتان را دوست دارید، بی تجربه هستید و سرد و گرم روزگار را نچشیده اید.
اگر بگویید که فرزندتان را دوست ندارید، بی عاطفه هستید.
اگر بگویید که هیچکس را دوست ندارید، بیمار هستید.
اگر بگویید که همه را دوست دارید، احمق هستید.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 09:44
+4
binam
binam
در CARLO
دست در دست من داری و دل با دیگری
ای فلک از دست این عشق های زورکی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:53
+10