CARLO
دسته:فاقد دسته بندی
72 کاربر

3661 پست

       
آخه نیاز به توضیح نداره....مشخصه چیه
پاتوق همه بچه های پاتوقه

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

CARLO

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 72 کاربر · 3661 پست
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 11:00
+6
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 10:32
+4
roya
roya
در CARLO
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ رفیقام ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ :

ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ،پسرا ﺗﺎ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﻭﺷﻮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺳﻤﺖ ﺗﺨﺘﻪ ﺳﻮﺕ ﻣﯿﺰﺩﻥ!

ﯾﻪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﻼﺱ 50 ﻧﻔﺮﯼ ﺍﻭﻧﻢ
ﻣﺨﺘﻠﻂ ﻓﮏ ﮐﻦ ﯾﻬﻮﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ،ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ

ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﯾﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﻢ:

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺩﻭﺱ ﺷﺪﻡ ﯾﻪ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﻫﻢ
ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺷﺒﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﻟﺘﺤﺼﯿﻞ ﺷﺪﯾﻢ ﺗﺎ
ﺻﺒﺤﺶ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﯾﻢ!

ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺷﺐ ﺷﺶ ﻣﺎﻩ ﮔﺬﺷﺖ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺍﺯﺕ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺍﻡ ﺑﻌﺪ ﮐﻠﯽ ﺟﺮﻭ ﺑﺤﺚ ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﭽﻤﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ! ﺍﻭﻧﻢ
ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻡ ﺩﺳﺘﺖ ﺑﺶ ﺑﺮﺳﻪ ﻓﻘﻂ ﻭﻗﺘﯽ

ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺷﺪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﯿﺎﺩ ﺳﺮ ﮐﻼﺳﺎﺕ ﺑﺮﺍﺕ ﺳﻮﺕ ﺑﺰﻧﻪ!

آﻗﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ ﮐﻼﺱ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﺷﺪ !!!!

به سلامتی همه استاد های باحال :دی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 09:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
لعنتی ...

بـــــــودم . . .

دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری
.
.
.
رفتــــــــــم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 21:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
چیزی كه تو مدرسه بهمون میگن: ممد ٢ سیب دارد. اگه به او ٢ سیب دیگر بدهیم او چند سیب دارد؟؟

مشق شب: یه هندوانه ی ٣ كیلویی را چگونه بین دو نفر تقسیم كنیم؟؟

امتحان: رضا ١٠ سیب دارد، هواپیما ٣ ساعت تاخیر دارد، جرم مریخ را حساب كنید؟

من :|
مریخ :|
خاله نرگس :|
ورق امتحان :|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:56
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
وظیفه خودم میدونم که روز پدر را به:

پدر ژپتو
پدر پسرشجاع
پدرخوانده
پدرسوخته
صدویک پدرسگ خالدار
بابالنگ دراز
باباطاهر
باباقوری
بشین بینم بابا
علی بابا بابانوئل
ودرنهایت به پدرومادر کسی که درهیچ مکانی آشغال نریزد پیشاپیش تبریک بگم.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:52
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
کم کم دارم نتیجه می گیرم اینایی که صبحا تو مترو رو صندلی نشستن از شب قبلش پیاده نشدن.:|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
میازار دلی را که با لایـــــــــــــک خوشست!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بکککوب لایـــــــکو که " باحــــــال " جان دارد و جان شیرین خوشست!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
اولین شوك نقل و انتقالات فوتبال کشور !
محمد نوری:جایی میروم كه هیچكس فكرش را هم نمیكند...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب دوستان این بالاخره داره میره سلمونی :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
تو مترو داری اس ام اس می دی باید بابغل دستیت حتمن مشورت کنی !! چون اونم در جریانه کامل…بالخره دوتا عقل بهتر کار می کنه !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:38
+5