تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104889
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوا که بارانی میشود...
.
.
.
از پنجره اتاقم...

.
.
خیلی راحت تف میکنم رو ملت هیچکیم نمیفهمه !!!مریضم خودتی
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:56
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻭﺩﮐﺎ + ﯾﺦ = ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺘﻼﺷﯽ ﻣﯿﺸﻪ

ﻋﺮﻕ + ﯾﺦ = ﮐﺒﺪ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﯿﺸﻪ

ﺗﮑﯿﻼ + ﯾﺦ = ﻣﻐﺰ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ

ﻭﯾﺴﮑﯽ + ﯾﺦ = ﻗﻠﺐ ﻓﻨﺎ ﻣﯿﺸﻪ

ﺍﻟﮑﻞ + ﯾﺦ = ﻣﻌﺪﻩ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﻣﯿﺸﻪ

ﺍﯾﻦ ﯾﺦ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺑﺪﺟﻮﺭﯼ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﻣﯿﮑﻨﻪ !

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ بیایین به هم قول بدیم دیگه یخ نخوریم
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
" دست نزن کمه "



جملۀ همۀ مامانا وقتی دارن سیب زمینی سرخ میکنن !



عاقا ولی من خداییش متوجه نمیشم که چرا وقتی مامانا میدونن



بچه هاشون سیب زمینی سرخ کرده دوسدارن



یه کم بیشتر درست نمیکنن والاااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قـبـل از ایـنـکه نـاخنـاتـونـو بـگیـریـد
خودتـون رو خوب بـخارونـیـد !
بـعد بـگیـد من شمـارو دوسـت نـدارم
واقـعـا دیـگـه چـه اطلـاعـاتـی مـیـخـوایـد ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجور که بوش میاد تا سلطان سلیمان به ایران حمله نکنه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
و ستایش و به عقد خودش در نیاره این دو تا سریال تموم نمیشن
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خــونه ما مامانم تــو غذا نمک نمیریزه،اعضای خانواده لقمه هاشونو رو میمالونن رو سر و صورت من بعد میخورن...

حالا شما هی قدر مـــنو ندونید
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﻻن ﯾﻪ ﻋﻄﺴﻪ ﮐﺮدم روﺑﺮو ﭘﻨﮑﻪ، ﺑیشرف ﺗﻒ ﮐﺮد ﺗﻮ ﺻﻮرﺗﻢ ،وﺣﺸﯿﻪ ﺑﯿﺠﻨﺒﻪ
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺷﺐ ﺩﻳﺮ ﻣﻴﺎﺩ ﺧﻮﻧﻪ
ﺯﻧﺶ ﺩﺍﺩﻭ ﺑﻴﺪﺍﺩ ﻣﻴﻜﻨﻪ

ﻣﻴﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻨﻮ ﻧﺒﻴﻨﻰ ﭼﻪ ﺣﺴﻰ ﺑﻬﺖ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ؟
ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻰ ﻣﻴﮕﻪ ﺧﻴﻠﻰ ﻋﺎﻟﻰ ﻣﻴﺸﻪ !

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮔﺬﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺯﻧﺸﻮ ﻧﺪﯾﺪ

ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﮔﺬﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺯﻧﺸﻮ ﻧﺪﯾﺪ

ﺭﻭﺯ ﺳﻮﻡ ﻫﻢ ﮔﺬﺷﺖ ﺑﺎﺯﻡ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺯﻧﺸﻮ ﻧﺪﯾد ...
.
.
.
ﺧﻼﺻﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻭﺭﻡ ﭼﺸﻤ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺑﻬﺘﺮ ﺷﺪ ﻭ ﺗﻮﻧﺴﺖ ﺍﺯ ﮔﻮﺷﻪ ﭼﺸﻢ ﺯﻧﺸﻮ ﺑﺒﯿﻨﻪ !!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 20:28
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/1 - 18:20
+8