♥ نگار ♥
خوابت بیاد ....
کسی رو نداشته باشی بهش شب بخیر بگی....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با خیالِ راحت کپتو میذاری
♥ نگار ♥
هیتلر:من تویه جنگ هایی که کردم جان300هزار نفر رو گرفتم!
ناپلون:من در خلال جنگ هایم سر50هزار نفر رو جدا کردم
جولیو سزار:من جسم ۷۰ هزار از اسیرانم را سوزاندم
کالی گولا: من ۲۰۰ هزار نفرو کشتم و دستانشان را قطع کردم
مدیر عامل سایپا: جمع كنین بابا...
♥ نگار ♥
اعضای خانواده اسم منو اینجوری تو گوشیشون سیو کردن:
بابام:قاتل پولام
مامانم:مارمولک
داداشم:ام الفساد
ابجیم:فتنه
داییم:خطر
پسرخالم:جیگر(خرکلاه قرمزیو میگه)
پسرخاله کوچیکه:الهی العفو
خاله:جوجه اردک زشت
بقیه فامیل ندادن گوشیشونو نذاشتن ببینم چی سیو کردن :-(
♥ نگار ♥
عکس العمل مردم در برابر ماشین مودل بالا..
عربه :احسنتم..
.امریکاییه:very nice
ایرانی : کصافت دزد...اختلاس کننده ی مفسد....
♥ نگار ♥
یه دوس دخترم ندارم سمتِ کِرِم داره بیسکوییت رو بهش بدم ...
بعد که خورد اون بیسکوییتو ، نگاه معصومانه ای کنه بهم و بپرسه :
عزیزم ...دوسم داری ...؟
بعد منم دستمو شل کنم بزنم تو دهنش ، بگم :
الاغ وقتی سمتِ کِرِم دار بیسکوییتو میدم بهت ، ینی دارم با زبونه بی زبونی میگم :
دوستت دارم ...!
کصااااااااااااااافد
♥ نگار ♥
به سلامتی پسری که داشت پاستیل میخورد یهو یادش اومد عشقشم پاستیل دوست داره
از دهنش در اوورد گذاشت تو پاکتش تا ببره براش
کثیف هم خودتی :
♥ نگار ♥
ساپورت چىست؟؟؟
.
.
.
.
.
همىن که شما پستاى منو لاىک مىکنىد ىعنى منو ساپورت کردىد.
چىه تا اسم ساپورت مىاد سرىع چشات برق مىزنه؟؟!!!
نکن برادر من,از خدا بترس,قىافشو نگا منحرف.
با تسبىح بزنم تو سرت ضربه مغزى بشى بىفتى گوشه جمکران.هان؟؟؟؟؟!!!!! ^_^