تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104928
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوابت بیاد ....
کسی رو نداشته باشی بهش شب بخیر بگی....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با خیالِ راحت کپتو میذاری
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم
تو بیمارستان داشتن پانسمان مریضو عوض میكردن
به همراه گفتن:
"یه گاز از
پرستار بگیر و بیا..."

هیچی دیگه
هنوز پرستار کبوده:)))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎﯾﯽ ﮎ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺑﺪﻡ ﻣﯿﺎﺩ ﺳﺮﻡ ﻣﯿﺎﺩ ...
.
.
.
.
.
ﺍﯾﻨﻘﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﯼ قد 195 خوش هیکل ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺧﻮﺵ ﺍﺧﻼﻕ
ﺧﻮﺷﺘﯿﭗ ﺑﺎﺣﺎﻝ * ﭼﺸﻢ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺸﮑﯽ* با ته ریشو ادکلن تلخ ﺑﺪﻡ ﻣﯿﺎﺍﺍﺩ (((:اه اه چندشاااااااااا
ﺍﺻﻦ ﺣﺎﻟﻢ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭه...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیتلر:من تویه جنگ هایی که کردم جان300هزار نفر رو گرفتم!
ناپلون:من در خلال جنگ هایم سر50هزار نفر رو جدا کردم
جولیو سزار:من جسم ۷۰ هزار از اسیرانم را سوزاندم
کالی گولا: من ۲۰۰ هزار نفرو کشتم و دستانشان را قطع کردم
مدیر عامل سایپا: جمع كنین بابا...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعضای خانواده اسم منو اینجوری تو گوشیشون سیو کردن:
بابام:قاتل پولام
مامانم:مارمولک
داداشم:ام الفساد
ابجیم:فتنه
داییم:خطر
پسرخالم:جیگر(خرکلاه قرمزیو میگه)
پسرخاله کوچیکه:الهی العفو
خاله:جوجه اردک زشت
بقیه فامیل ندادن گوشیشونو نذاشتن ببینم چی سیو کردن :-(
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عکس العمل مردم در برابر ماشین مودل بالا..
عربه :احسنتم..
.امریکاییه:very nice
ایرانی : کصافت دزد...اختلاس کننده ی مفسد....
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوس دخترم ندارم سمتِ کِرِم داره بیسکوییت رو بهش بدم ...

بعد که خورد اون بیسکوییتو ، نگاه معصومانه ای کنه بهم و بپرسه :

عزیزم ...دوسم داری ...؟

بعد منم دستمو شل کنم بزنم تو دهنش ، بگم :

الاغ وقتی سمتِ کِرِم دار بیسکوییتو میدم بهت ، ینی دارم با زبونه بی زبونی میگم :

دوستت دارم ...!

کصااااااااااااااافد
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی پسری که داشت پاستیل میخورد یهو یادش اومد عشقشم پاستیل دوست داره
از دهنش در اوورد گذاشت تو پاکتش تا ببره براش
کثیف هم خودتی :
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساپورت چىست؟؟؟
.
.
.
.
.
همىن که شما پستاى منو لاىک مىکنىد ىعنى منو ساپورت کردىد.
چىه تا اسم ساپورت مىاد سرىع چشات برق مىزنه؟؟!!!
نکن برادر من,از خدا بترس,قىافشو نگا منحرف.
با تسبىح بزنم تو سرت ضربه مغزى بشى بىفتى گوشه جمکران.هان؟؟؟؟؟!!!!! ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:11
+4