تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104984
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم اونى رو میخواد كه وقتى میگم میخوام جیغ بزنم نگه هیس زشته ، بگه : 1.2.3 ..
اونى كه وقتى باهاش میرم دریا نشینم یه گوشه و فقط حرف بزنیم و دریا رونگاه كنیم ، آب بپاشیم تو صورت هم ..
نترسیم از حرف مردم ، زندگى خودمه دلم میخواد دیوونه باشم ..
.
کسی که حتی وقتی اعصاب نداری ، با شیرین زبونیش به لبت خنده بیاره فرار کنه و دنبالش کنی تا بچرونیشو
.
كسى كه وقتى بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر بارون قدم بزنم ، وقتى بارون شدید شه بگه واى چه بارونى بعدم كاپشنشو بگیره بالا سرمون و بدوییم و بگه یكى از یكى دیوونه تر ، بعدش بزنیم زیر خنده و منم عشق كنم از خندیدنش ..
.
کسی که اگه درختم نبود ولی سایه میشد ..
كسى كه وقتى میریم مهمونى حواسش بهم باشه ، وقتى مجبورم یه جمع كسل كننده و حرفاى خاله زنكیشونو تحمل كنم بهم اس بده : قیافشوووو داره زجر میكشه ها ، دیوونه تر كردن این دیوونه رو ، پاشو بریم خونه عزیزم ! خندم بگیره نگاش كنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونى خلاص شیم و وقتى اومدیم بیرون باهم بزنیم زیر خنده ..
و نصفه هاى شب خیابونا رو باهم دور بزنیم و به چیزاى الكى بخندیم ..
كسى كه بى دلیل بپرم بغلش ..
کسی که با نگاهش بهم اهمیت بده و مواظبم باشه
.
یکی که هی گیر نده ، یکی که هی نگه زشته زشته
كسى كه كنارش خود خودم باشم .
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:33
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:30
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حـس خوبـی نیست در رویای كسی گم بشی كه ... فكرتو حتی در خوابش نمی گنجد...!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:22
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

میدانی برای گذر از دوســـتت دارم به دوســـتت داشــتم چه زجری باید بکشم ؟!

دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:20
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینی کــه میگن انسان تو محدودیت هاشه که پیشرفت میکنه واقــعا درسته

به عنوان مثال خوده من یه ربع اینترنتم قط شد!!!!!

تو این محدودیتموفق شدم که نت همسایه رو هک کنم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:17
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن به شوهرش :
از دست این مامانت خسته شدم ،
بهم توهین كرد ...
شوهر : مامانم كه 3 ماهه مسافرته ،
چطور توهین كرده؟!
زن : پستچی نامه آورد ...
منم خوندم ، خوندم ، خوندم ،
تهش نوشته بود ،
فضول خانم ،
اگه سیرخوندیش ،
بده پسرم بخونه
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﺟﻤﻊ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﮔﻔﺘﻪ: ﯾﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ
ﺳﯿﺮﯾﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﺳﺖ ﺍﺯﺳﺮﻡ ﺑﺮﻧﻤﯿﺪﺍﺭﻩ !!!
.
.
.
.
ﭘﺴﺮ ﺧﺎﻟﺶ ﮔﻔﺘﻪ ﺯﺭ ﻧﺰﻥ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺗﮏ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺷﻤﺎﺭﻩ
ﺟﺪﯾﺪﻡ
ﺑﯿﻔﺘﻪ
ﺧﻮﺩﺕ 4 ﺭﻭﺯﻩ ﭘﯿﺎﻡ ﻣﯿﺪﯼ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن تو جهنم یه جایی هس که………
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. نه نمیگم مزش میره حالا ایشالا خودتون میرین میبینین…
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شماهم وقتی میخواید ببینید یکی خوابه و داره نفس میکشه یا نه،
به جای اینکه صداش کنید
نگاه شکمش میکنید ببینید بالا و پایین میشه یا فقط من اینجوریم
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:46
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو پاساژها دقت کردین
بعضی مردا دست خانومشونو میگیرن...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون اگه دستشو ول کنن میرن خرید میکنن.
رمانتیک بنظر میرسه ولی درحقیقت اقتصادیه
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 19:45
+5