♥ نگار ♥
بعضیام هستن هدفشون از زنده بودن اینه و مدام اینو تو ذهنشون تکرار میکنن.
.
.
.
.
.
..
.
من فقط عاشق اینم.........عمری از خدا بگیرم
آره من اینجا میمونـــــــــــــــــــــــم...................تا تو رو دق ندم نمیرم!
♥ نگار ♥
عاقایون / خانوما
مامانم رمز اکانت فورجوکمو پیدا کرد و تمام چیزایی که دربارش نوشته بودمو خوند خلاصه الان تو آشپز خونست داره چاقوشو تیز میکنه سرمو ببره!
خلاصه خوبی بدی دیدید حلا....
اوه داره میاد!فرار..........................
♥ نگار ♥
بد بخت اگه من بت اس ندم کی میده؟
هیشکیو نداری بیچاره.
تقصیر منه که هواتو دارم.
خاک بر سرت...
.
.
.
.
.
.
بترسین از خشم ایرانسل
♥ نگار ♥
مگـــر میشـــود
تــــو بـــاشی و بخنـــدی
و مــــرا دیـــوانه ی خــود نکنی . . ./.


1393/05/17 - 14:38
1393/05/17 - 14:39vagheiate???
1393/05/17 - 15:04اره
1393/05/17 - 17:10