تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105046
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو که غریبه نیستی
همین جا
درست کمی این طرف تر
جایی سمت چپ پیراهن چهار خانه ام
چندی ست که
بد می سوزد
تو که غریبه نیستی
من مدتی ست که
خوب نیستم
به اشک های یواشکی مادر بزرگم قسم
که من دلم
گریه می خواهد این شب ها ...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻋﮑﺲ ﺷﮑﯿﺮﺍ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ
ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺯﯾﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ
ﻋﮑﺲ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺯ ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ .
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻧﻨﻮﺷﺘﻪ " ﻣﻤﻨﻮﻥ، ﭼﺸﺎﺕ ﻗﺸﻨﮓ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻪ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ : ﮐﺮﺍﯾﻪ ﻣﻦ ﻭ ﺭﺿﺎ ﺻﺎﺩﻗﯽ ﺭﻭ ﺣﺴﺎﺏ
ﮐﻦ، ﭘﯿﺎﺩﻩ
ﻣﯽ ﺷﯿﻢ |:
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:18
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی هام هستن (البته فقط بعضی هااااا)ک هرچی صدای آهنگ رو زیاد میکنی ک اینا خفه شن و همراه آهنگ نخونن.
خفه ک نمیشن هیچ.تازه اونام صداشونو بلند تر میکنن.
همینا کمر من رو شیکوندن
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
 مورد داشتیم طرف میره خواستگاری بهش میگن حرف دلتو بزن میگه گشنممممه D:
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب ساعت ۳شب بابام اومده بالا سرم بیدارم کرده میگه : پسرم پسرم !
من : هوووم ؟؟
بابام : بابا بیداری ؟
من : آره بابا دارم تنیس رو میز بازی میکنم.
بابام : زهرمار مگه من باهات شوخی دارم ؟
من : پدر من خو ساعت ۳ بیدارم کردی میگی مگه خوابی ؟
بترس از روز رستاخیز ، بترس از آتش دوزخ !
بابام : بابا خوابم نمیبره بیا با هم شطرنج بازی کنیم !
من : ای خدااااااااااا
حالا داشتیم بازی میکردیم سربازو هفت هشت خونه تکون داد…
من : بابا اون سربازه مازراتی نیست که اینجور میرونیش ؟!
بابام : هزار بار گفتم احترام بزرگترت رو داشته باش ،
پاشو گمشو بیرون میخوام بخوابم بچه سوسول ؛
کسی که جنبه تقلب رو نداره اصلا باهاش بازی نمیکنم !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﻌﺪ 2 ﻣﺎﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻩ :
ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ......... ﻣﮕﻪ ﺷﻬﺮ ﻫﺮﺗﻪ
ﺩﻫﻦ ﻣﺎ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﯾﻢ,,,,
.... ﻭﺍﻻ ﺑﺨﻮﺩﺍ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:13
+4