♥ نگار ♥
این مطلبو فقط خوشگلا میتونن بخونن....
زشتا به صورت ستاره میبینن!!
***************
******************************************************
**********
******************
خوشگلا خیلی باحال بود نه؟؟؟!مخصوصا اون تیکش که میگه *********
♥ نگار ♥
شامپو خریدم روش نوشته:
این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!
من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن
♥ نگار ♥
یعنی اگه این دخترا 10000 تا رژ داشته باشن
که هر کدوم یه رنگ خاص داشته باشه
بازم تهش 2 -3 تاشو با هم میزنن
تا اون رنگی که میخوان دربیاد....
والااااااااا
Ah
♥ نگار ♥
تلفن خونه زنگ زد جواب دادم عمم بود!
من_سلام عمه..
_سلام کسی خونتون نیست؟
من_چرا دیگه من هستم!
_خب اگه کسی اومد بگو زنگ بزنن!خدافظ.
و زرت قطع کرد........!
الان قشنگ احساس بز بودن بهم دست داده!