تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105212
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در روز معمولی :
اولی : به اذان چه قدر مونده؟
دومی : من چه بدونم!
در ماه رمضان :
اولی : به اذان چی قدر مونده؟
دومی : ۳ ساعت و ۱۶ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه!
:/
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:24
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در عجبم اون زمان با یه فلاپی که 1/44 مگابایت بیشتر حجم نداشت چیو جابه جا می کردیم دقیقا؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ملت ایران شدن مدرسان شریف
فوتبال بردیم....بریم خیابون!
فوتبال مساوی....بریم خیابون!!
فوتبال باختیم....بریم خیابون!!!
والیبال بردیم......بریم خیابون!!!!
کشتی اول شدیم....بریم خیابون!!!!!
[!] ریس جمهور شد...بریم خیابون!!!!!!
کی؟؟....بریم خیابون!!!!!!!
چی؟؟....بریم خیابون!!!!!!!!
کجا؟؟....بریم خیابون!!!!!!!!!
با کی؟؟.....بریم خیابون!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺭﻓﺘﻦ ﮔﻞ ﺑﭽﯿﻨﻦ !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻠﻬﻬﻬﻬﻪ از اتاق فرمان اشاره میکنن که
ﺑﺎﻏﺒﻮﻥ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺭﻓت
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش " خودت " هم مثل " خاطراتت " برای ماندن سر سخت بودی ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:12
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بشر هر چی میکشه از کنجکاویه بیش از حده
خب چی کار داشتی مساحت زیر منحنی چی میشه همون مساحت مستطیل بس بود دیگه
والا با این شیب ملایمشون
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب امتحان چیست؟
.
.
.
.
شبی برای فهمیدن قیمت کتاب، ناشر، نویسنده و از همه مهمتر شمردن تعداد صفحات باقی مانده!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همچین تو تبلیغات حوله می نویسن "100% آبگیر" که یکی ندونه فک میکنه تبلیغات ساقه طلایی هست ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 22:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ی دخترعمو 5 ساله داریم عروسک خریده براش شناسنامه درست کرده تو قسمت اسم مادرم نام خودشو نوشته بش میگم
ب امید خدا بابا ک دیگه نداره نه؟! با تحقیر زل زده تو چشام میگه مطمینی دانشجویی؟ بی بابا؟ پس من این توله سگو از کجا اوردم! بهزیستی
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 17:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واقعا هیچ دردی بدتر از این نیس که مامانت خونه نباشه یه کاسه پر سیب زمینی سرخ کرده رو کابینت باشه ........اما روزه باشی نتونی بخوری
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 17:08
+4