تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105232
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دوست دارم یه خونه خالی داشته باشم و
.
.
.
.

با خودم و خدای خودم خلوت کنم :|

چیـــــــــــــــه ؟ فکر کردی ما از اوناشیم؟؟؟

برو از خدا بترس!!! :|

تسبیحم کو؟!!! کی ورداشته؟!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 18:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 17:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حساب کن این انگلیسی ها چقدر اذیت میشن که انگلیسی فکر میکنن !!

خدایییییییییییییی خیلی سخته:D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 17:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کوچیک که بودم فکر میکردم مجری تلوزیون همش منو نگاه میکنه
البته برا تستش چند بارم جامو عوض کردم ولی بازم داشت منو نگاه میکرد
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 17:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



خــود را نرنجــان …
آنکـه بودنـت را قدر ندانست !
لایق حضــور در فکـرت هم نیست … !!!



دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 15:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 15:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﮕﻤﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻡ ... ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﻢ ... ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺍﻟﺒﻮﻣﻢ ... !!!

پسره ﺯﯾﺮﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﮐﺪﻭﻣﺶ ﺗﻮﯾﯽ ...؟

ﻣﻨﻢ ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﻫﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺭﻭ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻩ ...!!!

یه همچین آدم حاضر جوابیم من ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 15:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 15:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 15:34
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه زیباست اگر به زبان پارسی سخن بگوییم ...
بجای سلام و خداحافظ بگوییم ...> دورود , بدرود
بجای الله و شیطان بگوییم ....> اهورا, اهریمن
بجای خلیج فارس بگوییم ....> شاخاب پارس
... بجای فکر بگوییم ....> اندیشه , پندار
... بجای مزاح بگوییم ....> شوخی
بجای ضعیف بگوییم ....> ناتوان
بجای غذا بگوییم ....> خوراک
بجای سئوال و جواب بگوییم ....> پرسش و پاسخ
بجای تبریک بگوییم ....> شاد باد,همایون باد ,گرامی باد ,فرخنده باد
بجای مجسمه بگوییم ....> تندیس
بجای سر مجسمه بگوییم ....> سردیس
بجای فارسی بگوییم ....> پارسی
بجای سفید بگوییم ....> سپید
بجای مرسی بگوییم ....> سپاس
و ...
عزیزان سگ واق واق می‌کند نه پارس, پارس نام کشور ماست...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 15:31
+4