اکیپ موتور سوار
دسته:فاقد دسته بندی
18 کاربر

16 پست

       
هر کسی با موتور بی موتور مارو خوشحال میکنه به ما بپیونده

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

اکیپ موتور سوار

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 18 کاربر · 16 پست
Behdad
Behdad
گفته بودم دوستام بمیارم اینجا{-50-}
اولی اقا وحید گل که خوش امد ویژه میگم! {-17-}{-23-}
دوستان عزیز ایشون ادد کنید! واسه ما که لایک نزدین واسه وحید بزنین{-8-}{-1-}! لینک پروفایل [لینک]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 09:47
+2
Behdad
Behdad
ادمین و مدیر انجمن اگه امکانش هست تعداد کارکتر ها بیشتر کنید که مطلب ادم تیکه تیکه نشه!
دوم اینکه هر انجمنی رفتم پست جدید پایین قرار میگیره اما اینجا بر ع[!]! اخرین مطلبم اومده بالا و اولی رفته پایین! اینجوری واسه پی گیری یه مطلب یا یه قسه یا رمان یا هر چیزی ادم گیج میشه!
تاپیک انتقاد پیشنهاد پیدا نکردم تو همین گروه موتور گفتم! ممنون میشم رسیدگی بشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 10:28
+2
Behdad
Behdad
دسته دوم on road هست که تقریبا به 4 دسته اند
موتور های اسپرت ریس که با حجم بالا برای پیست طراحی شدند و حالت نشستن خابیده روی موتور است که بدرد مسافرت نمیخورن!


دسته دوم موتور های اسپرت مسافرتی هستند که فرمون بالا تر و نشیمن راحت تر


دسته سوم موتور های خیابانی یا هستند که حجم بالا دارند و مناسب مسافرت



دسته 4
موتور های مسافرتی اند که من خلاصه 5 دسته تقسیم کردن در اصل 8 دسته اند
این 2موتور 2 سبک متفاوت اند

دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 10:10
+5
Behdad
Behdad
adventure - dakar


[لینک]

دسته اخر هم atv هست که همان موتور های 4چرخ هستند!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 09:49
+3
Behdad
Behdad
Trial
هدف از طراحی موتور های تریال فقط عبور از مناطق بسیار نا هموار و خطر ناک و حرکت های نمایشی است . موتور های تریال پایداری و کنترل باور نکردنی دارد که بخاطر سبک و کوتاه بودن این گروه است .




adventure - dakar
هدف از تولید موتور های adventure - dakar مسافرت در سرزمین های ناشناخته و پر از خطر است . این گروه از موتور همه جا رو است چه در آسفالت و چه در خاک بهترین کارایی را دارد . و بدون توقف می تواند مسافت های خیلی بالایی را بدون کوچکترین خستگی راکب طی کند . راحتی و قدرت قابل توجه ای دارد که هرگز شما را نا امید نمیکند .
راحتی سرنشین یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در موتور های adventure - dakar به آن توجه شده است . این گروه پهن ترین و پایین ترین جایگاه نشستن (زین)را در بین موتور های آفرودی دارند و معمولآ دارای آپشن هایی مثل گرمکن زین - گرمکن فرمان - GPS - خروجی برق و... دارند . یکی دیگر از مزیت های موتور های adventure - dakar امکان نصب صندوق های بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 09:46
+2
Behdad
Behdad
محدودیت کارکتر دارم و چند پست میزنم!



بطور کلی 2دسته موتور داریم
off road
on road
اول به مقایسه موتور های off raod میپردازم که خود 5 دسته اند

1-Enduro
Cross-2
Trial-3
ATV-4
adventure - dakar -5

Enduro
این موتور ها برای عبور از سرزمین های نا هموار ساخته شده است و البته بیشتر برای مسیر های کوتاه و خشن است . در این موتور ها معمولآ از انجین های تک سیلند برای سبک شدن و حجم بین 250 تا 650 استفاده میشود که قدرت قابل قبولی را به راکب می دهد .


cross
هدف از طراحی این گروه از موتور ها فقط مسابقه درون پیست و پرش های بلند است و معمولآ در 3 کلاس زیر وجود دارد 125 - 250 - 450 .سازندگان موتورهای کراس برای اینکه این موتور ها سبکتر و پر شتاب تر شوند از هر چیز که فکر کنید در طراحی کم کردند که در ادامه توضیح خواهم داد . بیشترین عامل موثر در موتور های کراس شتاب بالای این موتور ها است .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 09:42
+2
صفحات: 1 2 پست بیشتر