گفتم: خدايا سوالي دارم گفت: بپرس...... ...... گفتم: چرا هر موقع من شادم، همه با من ميخندن، ولي وقتي غمگينم كسي با من نميگريد ؟ گفت: خنده را براي جمع آوري دوست و غم را براي انتخاب بهترين دوست آفريدم. ----------------------------------------- Like یادتون نره.

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+66

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 50167
saman
1970 پست
مرد - مجرد
1371-03-25
حالت من: عصبانی
فوق ديپلم
دانشجو
اسلام
ايران - تهران - تهران
با خانواده
نرفته ام
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
کامپیوتر-نرم افزار-در حال گذراندن دوره(MCITP)
فلسفه و آهنگهای غمگین و رانندگی حرفه ای و ریس تو خیابون و...
k750i
ندارم
177 - 75
mstech.ir
noblem2011@yahoo.com
09367586304

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(161 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(20 گروه)

برچسب ‌های کاربردی

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 12:48
+6
saman
saman
در CARLO
دختره سیزده چهارده سالشه استاتوس زده:
کسی قرص خواب و اعصاب خوب سراغ نداره؟
اونوخ من تا پونزده سالگی اسمارتیز میخوردم فک میکردم قرصه !{-17-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 12:36
+6
saman
saman
در CARLO
یه پیژامه دارم اینقدر راحته که وقتی تنم میکنم هر ۵ دقیقه یبار نگاه میکنم ببینم پامه یا نه
معاوضه با زمین یا خودرو
{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 12:12
+5
saman
saman
در CARLO
ﻫﻤﺴﺮ ﻋﺰﯾﺰ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺖ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻡ ﻭ
ﺑﮕﻢ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ ﭘﯿﺶ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ
ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ پسر ﺑﺎﻓﮑﺮﯾﻢ ﻣﻦ !!
{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 11:58
+6
saman
saman
در CARLO
قدیما ميگفتن:
پزشک محرمه!

كم كم عكاس و فيلمبردار هم محرم شدن :|

حالا هم كه دى جى و گروه موسيقى محرم شدن :||

اينجور كه من فهميدم تا الان فقط داداشاى عروس و داماد نامحرمن!

والا بغرعان ...{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 11:52
+4
saman
saman
در CARLO
دﺧﺘﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﭘﺴﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﭘﺴﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ چهار ﻭ سی ﻭ هشت ﺩﻗﯿﻘه !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 11:11
+6
saman
saman
در CARLO
دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن:
از یه جائی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید فحش بدی !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 11:00
+6
saman
saman
در CARLO
توانا بُوَد , هر که ‘ دارا ‘ بُوَد ….. زِ ‘ ثروت ‘ دلِ پیر , بُرنا بُوَد
به ثروت هر آن ابله بی سواد …… به نزد کسان ، به به ! چه آقا بود
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 10:52
+7
saman
saman
در CARLO
- واسا دنیا من میخوام پیاده شم ….
+پیاده شو..
-اِاِاِ مگه میشه ..
+بله آقا پیاده شو کار دارم…..
-نه آقا غلط کردم برو…
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 10:37
+5
saman
saman
در CARLO
یه آدمایی هم هستند که هیچ وقت ترکت نمیکنن
ولی بلدن کاری کنن
تا خودت یواش یواش ترکشون کنی…
دیدگاه  •   •   •  1392/04/19 - 10:30
+5