یافتن پست: #آرام

mehdi
mehdi
یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد
پس به امید فرداهای دیگر "محبتهایمان" را ذخیره نکنیم...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 12:34
+3
maryam
maryam
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی بمان... نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هرطور راحتی............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:05
+2
mohsen
mohsen
پروردگارا! ابر رحمتت را سایه بان سر مان ساز وروح ایمان را در قلبهای مان بدمان، خون محبت ویکدلی را در شرایین وجود مان جاری گردد تا باشد دراین بهار دل انگیز وشادی آفرین یکدیگر را صمیمانه در آغوش گیریم وراهی سرزمین های صلح وآرامش وصمیمیت ها شویم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 18:53
+2
sasan pool
sasan pool
برای من دعا کن ...

اجابت ، مسئله نیست

نیاز من آن آرامشی ست ، که بدانم به یادِ منی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:36
+2
sasan pool
sasan pool
‫کـ ـ ـ ـــاش

دستم را بگیری و زیر گوشم زمزمه کنی:

که پشت همه خوابهای نا آرام تو

چیزی بیش از نگـــــــرانی های زنانه نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 15:00
+1
mah3a
mah3a
پروردگارا: به خواب دوستانم: آرامش به بیداریشان:آسایش به زندگیشان:عافیت به عشقشان: ثبات به مهرشان: وفا به عمرشان:عزت به رزقشان: برکت و به وجودشان صحت عطا بفرما(شکرانه اش با من)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:02
+6
mah3a
mah3a
خوشبختی یعنی اینکه؛ خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد
انشالله که همتون خوشبخت باشید.....
الهی آمین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:27
+4
saeed
saeed
با توام
ای لنگر تسکین !
ای تکان موجهای دل !
ای آرامش ساحل !
با توام
ای نور !
ای منشور !
ای تمام طیف آفتابی !
ای کبود ارغوانی !
ای بنفشابی !
با توام ای شور !
ای دلشوره ی شیرین !
با توام
ای شادی غمگین !
با توام
ای غم !
ای غم مبهم !
ای ...
نمیدانم !
هر چه هستی باش !
اما کاش ... !
نه جز اینم ارزویی نیست :

هر چه هستی باش !
اما .... باش !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:51
+4
ronak
ronak
برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی بایه دنیاااااااااامهربونی...........
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:36
+8
عسل ایرانی
عسل ایرانی
همانگونه که آمدم
از خیالت پاک می شوم..
آرام
بی صدا
بی چراغ
قول می دهم ذره ای
صدای رفتنم
آرامش سکوتت را
بر هم نزند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:25
+6
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ