mehdi
یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد
پس به امید فرداهای دیگر "محبتهایمان" را ذخیره نکنیم...!!!
maryam
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی بمان... نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هرطور راحتی............
sasan pool
برای من دعا کن ...
اجابت ، مسئله نیست
نیاز من آن آرامشی ست ، که بدانم به یادِ منی . . .
sasan pool
کـ ـ ـ ـــاش
دستم را بگیری و زیر گوشم زمزمه کنی:
که پشت همه خوابهای نا آرام تو
چیزی بیش از نگـــــــرانی های زنانه نیست
mah3a
پروردگارا: به خواب دوستانم: آرامش به بیداریشان:آسایش به زندگیشان:عافیت به عشقشان: ثبات به مهرشان: وفا به عمرشان:عزت به رزقشان: برکت و به وجودشان صحت عطا بفرما(شکرانه اش با من)
mah3a
خوشبختی یعنی اینکه؛ خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد
انشالله که همتون خوشبخت باشید.....
الهی آمین
saeed
با توام
ای لنگر تسکین !
ای تکان موجهای دل !
ای آرامش ساحل !
با توام
ای نور !
ای منشور !
ای تمام طیف آفتابی !
ای کبود ارغوانی !
ای بنفشابی !
با توام ای شور !
ای دلشوره ی شیرین !
با توام
ای شادی غمگین !
با توام
ای غم !
ای غم مبهم !
ای ...
نمیدانم !
هر چه هستی باش !
اما کاش ... !
نه جز اینم ارزویی نیست :
هر چه هستی باش !
اما .... باش !
ronak
برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو میکنم. آرامش آرزو میکنم.
برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خندهی کودکان.
برایت آرزو میکنم دوام بیاوری
در رکود، بیتفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی بایه دنیاااااااااامهربونی...........