یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شب یه غضنفر به زنش میگه خانم من امشب هوس نون بربری کردم. زنش میگه خوب برو بگیر من هم بخورم.

غضنفر میره نونوایی میگه شاتر ۲ تا نون بربری بده.

شاتر میگه چرا ۲ تا؟

میگه آخه خانومم هم هوس نون بربری کرده.

وقتی‌ برمیگرده خونه و نون رو میذاره تو سفره زنش میگه این نون رو از کجا خ[!]؟

اونم میگه از سر کوچه.

زنش میگه خوب دستت درد نکنه ولی‌ مننمیتونم یه نون کامل بخورم، چون تو رژیمم.

غضنفر میگه عیبی نداره هرچی‌ نخوردی من میخورم.

خوردن که تموم شد رفتن بخوابن.

هنوز سرشون به بالش نخرده بود که خوابشون برد.

الانم خوابیدن، بذار بیدار بشن ببینیم دیگه چیکار می‌کنن، حتما در جریان میذارمت!


بیایید به عمه های هم احترام بگذاریم :D

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:37
+4
mary jun
mary jun
مرد من ن با اسب سفید می آید ن با بنز سیاه !
مرد من با دو پای خدش می آید
مرد من ن با حساب پر و ن با شرکتی در فلان جای شهر ک با غرور و مردانگی اش می آید
مرد من آنقدر ها هم رویایی نیست
یک آدم ساده ک می شود از قامتش مغرور شد
ک می شود خستگی هایش را فهمید
ک چشمانش حرفی جز برای من ندارد
     باید زن باشی تا بفهمی حتی یک شاخه گل وقتی از دست مردی می رسد
                                    ک دستانش جز برای تو نیست
چ عشقی دارد ......  هزار کادوی گران قیمت
         پیشکش.  .....
     باید زن باشی تا ببینی همان دست ها چیزی ست فراتر از دست محکم ....
                                  امن است ......اطمینان دارد ......
                                               مرد من مرد می آید ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اتاق دخترا مرتبه تا وقتی که
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" حـالـا مـن چـی بـپـوشــــــــــــــــــــــــــــــــــم؟؟؟؟؟؟ :))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:53
+3
be to che???!!
be to che???!!
سلام..
11 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 19:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آهاى خانم یا آقایى که الان دارى این پستو میخونى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آرزو میکنم تو سال جدید به همه آرزوهات برسى

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بلند شو!
جیغ بزن،دست بزن،معلق بزن،کل بزن،سوت بزن،موهاتو بکش ...

خلاصه یجوری خوشحالیتو از اینکه پست گذاشتم نشون بده
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابا: منو بیشتر دوس داری یا مامانو؟ پسر بچه: هر 2تاتونو
بابا: حالا اگه من برم آمریکا مامان بره فرانسه تو کجا میری؟ پسر بچه: فرانسه___بابا:خب ببین تو مامانو بیشتر دوس داری____پسر بچه: نه من فرانسه رو دوس دارم___بابا: خوب اگه من برم فرانسه تو مامان بره آمریکا تو کجا میری؟__پسربچه: آمریکا___بابا: چراااااااااااااا؟ پسربچه: چون قبلا فرانسه رفتم___بابا: کثاففففت،حالا اگه منو مامان هردو بریم فرانسه تو کجا میری؟ پسربچه: میمونم همینجا__بابا: چرااااا؟ پسربچه: چون خونه خالیه :)))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:29
+3
mary jun
mary jun
دلگیرم از کسی ک مرا غرق خودش کرد اما نجاتم نداد....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تمساح رو هروقت از آب بگیری،



.



.


میگیره جرت میده!:|



آخه من نمی فهمم انتظار داری تمساح تازه باشه وقتی از آب میگیریش؟



جدی انتظار داری تمساح رو بگیری از آب؟



تمساح هم قد توئه؟ شوخی داره باهات؟

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:31
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ