یافتن پست: #ات

melika
melika
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 15:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مفهوم واژه ترس را هنگامی میفهمی كه...

عشقت حوصله ات را نداشته باشد.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 20:27
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قبلنا قهر کردن و کات آسونتر بود!

الان باید صد جا طرفو بلاک کنی ،فیسبوک ،توییتر ،پلاس ، وایبر، واتس اپ ،[!] ، گوگل تاک ، [!] و ...

هفت خان رستمه لامصب :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 20:22
+6
melika
melika

عوارض جانبی شکست عشقی


عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟


در آوردن گوشی از حالت سایلنت !


نبردن گوشی به دستشویی و حمام !


از رمز درآوردن اینباکس گوشی !


پاک کردن آثار جرم !


خواب راحت


زندگی راحت


آرامش همراه با گریه !


تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد ۶ ساعت
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:45
+6
melika
melika


دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم؛بلندگو بگیرم دستم بگم :


راننده پژو حرکت کن!


مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟


ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟


206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟


...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل

3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:27
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــــی گفـــــــت : پــــات وایمیــــــــسم ... حـــَــرفِ مــــــــن حــَـــرفــــــه ...

" رفــــــــــــــت ... "

هـــــــه ...!

راســــــت می گفــــــت ... حرفــــــش فقــــــط " حــــــرف " بود ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 18:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم :

چرا اینقد غذا بی نمکه …؟
گفت :

اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا …

گفتم هاااااا … ! اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه …! خواستم خودت اعتراف کنی … !

داشتم احساس پیروزی میکردم که نمیدونم چرا یه دمپایی خورد تو کمرم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ورژن دعای آخر ترم برای حل مشکلات:

الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،
الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ