♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
در تست هوش
شخصی در طبقه ی بیستم آپارتمانی زندگی میکرد،هر وقت می خواست به تنهایی به طبقه ی خود برود ،تا طبقه ی ۱۵ را با آسانسور و ۵ طبقه دیگر را از پله استفاده می کرد . چرا ؟؟؟ 










شايدم يه زن ديگه داشته توطبقه15
1392/09/28 - 16:32پاسخ : چون قدش کوتاه بود و در آسانسور دستش به دکمه ی بالاتر از ۱۵ نمی رسید .

1392/09/28 - 17:06
1392/09/28 - 17:07han alan yadam omad chon ghadesh be 15balatar nemirese
1392/09/28 - 18:31
1392/09/29 - 21:18