یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 18:06
+1
xroyal54
xroyal54
این دخدرایی که همش پسرارومسخره میکنن
اینایی که به پسراگیرمیدن
اینایی که همش ازپسرا ایراد میگیرن
این دخدرایی که خودشونوخیلی بالاترازپسرامیدونن
اینا خیلی دخدرای خوبی هستن، من خیلی دوسشون دارم!!
دخدراجیغودستوهورااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:47
+6
xroyal54
xroyal54
درکمال صداقت ندامت و باتاسف فراوان اعتراف میکنم
هروقت میام میبینم پست هام لایک نخورده بااینکه خیلی وقتمو میگیره
اما ب همتون تک تک ازون بالا تا پایین فحش میدم!
ی همچین کاربرباجنبه ای هستم من!
البته جدیدااینطوری شده!
(جرات داری تایید نکن!)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:37
+2
xroyal54
xroyal54
دقت کردید تو اتوبوس قسمت مردونه حتی اگه درحال انفجارهم باشه هیشکی جرات نداره بیادتوقسمت زنونه اما زناهروقت عشقشون بکشه میرن تو قسمت مردونه!
واین چیزیونشون نمیده جزاعتمادبنفس خانوماوترس آقایون!
خانوما هوراااااااااا قابل نداشت!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:36
+4
AmirAli
AmirAli

به زنه میگن چند درصد دعاهات مستجاب میشه ؟


میگه : فقط ۵۰%


میگن ازکجا فهمیدی ؟


میگه : ازخدا خواستم شوهرم خرپول باشه ، خر هست اما پول نداره

آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/09/14 - 17:34]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلفنی که زنگ نمی زند نیاز به اختراع نداشت !!
حوصله ات سر رفته بود"چسب زخم"اختراع می کردی
می چسباندیم روی این ترک های قلب صاحب مرده مان
و غصه ی زنگ نخوردن تلفنی که اختراعش کرده ای را
نمی خوردیم !
ساده بگویم گراهام بل عزیز !
حال این روزهای مرا توهم مقصری ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو باغ وحش اروپایی ها نوشته :لطفا به حیوانات غذا ندهید
باغ وحش آفریقا :لطفا غذای حیوانات را نخورید
باغ وحش چین :لطفا حیوانات را نخورید
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 17:32
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزی که تورا زیر باران سرد پاییزی
ملاقات کردم ودیدم دستات یخ زده
وگفتم دستاتو بذار تو جیب من
تا گرمت بشه
یادت میاد ؟
یادته که اون پیراشکی گرمی
که خوردیم چقد چسبید
و ما قدم زدیم و رفتیم
ودیگه سرما حریفمون نشد

یادته ؟

یادته؟

یادته؟

یادش بخیر
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 16:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بزرگترین مصیبت میدونید چیه ؟
اینکه کسی نتونه احساسشو بیان کنه
نه اینکه شعر بگه نه
نه اینکه قطعه ادبی بگه نه
فقط با کلمات طوری حرف بزنه که مخاطبش
اونطرف مثلا اگه جاش گرمه وطرفش میگه
سردمه
سرمارو احساس کنه
گاهی حتی کلمه هم لازم نیس
فقط روح ها به هم میپیوندند
واصلا حرفی زده نمیشه
میبینی دوستت که مجازیه
مثلا تهرانه یا همدانه یا شیرازه
یعنی کیلومتر ها فاصله داره
ودرست تو لحظه ای که تو به فکر چیزی هستی
یه یاداشت برات میفرسته
دقیقا اونیه که میخواستی
فدای همه دوستایی که روحشون بسته به جونمه
ومن خوشبختم
خوشبختم که شما ها رو دارم
باور کنید اگه این نوشته ها نبود
اگه اون کامنتها ویاداشتها وپیامها نبود
خیلی وقت پیشا ترکیده بود
این اتشفشان بغضهای گلوگیرم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 16:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ