یافتن پست: #ات

alireza
alireza
به سلامتي نهنگ كه گنده لات درياست
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 21:27
+8
ساناز
ساناز

سخت است میان هق هق شبانه ات، یهو هایپر استار بهت اس بده : هویج کیلویی 1500 تومن ! :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 20:37
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میگیره وقتی هستی و باید تظاهر کنم نیستی
دلم میگیره وقتی نیستی و تلقین میکنم هستی
دلم میگیره وقتی هستی و نمیتونم باهات باشم
دلم میگیره وقتی نیستی و میخوام که باهات باشم
دلم میگیره وقتی بهت میگم برو اما تو دلم داد میزنم بمون
دلم میگیره وقتی بهت میگم دوست نداشتم اما نمیگم که عاشقت بودم

دلم میگیره وقتی منتظرتم اما تو که میای باید بی تفاوت برم
دلم میگیره وقتی نمیتونم بی تو باشم اما باید ازت بگذرم
دلم میگیره وقتی دلم گرفته و نمیتونم بنویسم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 19:28
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر ابتدایی كه بودیم وایمیسادیم سر صف بعد ناظممون میومد می گفت یه جوری بگید [!] امریكا
تا صداتون برسه امریكا. ما هم ابله فكر می كردیم امریكا كوچه بغلیه از ته جیگر داد میزدیم: ))))
ازهمین تریبون میگم خانوم ناظم عمت خوبه؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 18:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﻭﺳـــــــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﺣــــﺮﻑ ﻧﯿـﺴــــﺖ !!
ﺑﻪ ﻭﻗﺘــــﯿﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ
ﺑﻪ ﺍﺭﺯﺷﯿﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻗﺎﺋﻞ ﻣﯿﺸﻪ
ﺑﻪ ﺩﻟﮕﺮﻣﯿﻪ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﺪﻩ
ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻃﺮﻓﺖ ﻫﻤﺶ ﻧﯿﺴﺖ !!
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺗﻮﯼ ﻟﺤﻈﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﯿﺴﺖ !!
" ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ "
ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ
ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺗﻮ ﭘﺮ ﮐﻨﻨﺪ !
ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺗــــــــــﻮ ..
ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨــﻨﺪ.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 18:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 17:45
+4
محمد
محمد
این روزها هم خوشحالم هم غمگین.....
نمیفهمم....
خودم هم حالم را نمیفهمم....
گاهی قند در دلم آب میشود و روحم به آسمان پر میکشد...
گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...
که بنشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه ام را هم آغوش غم شوم
نمیدانم...
تنها چیزی که میدانم این است که این روزها دلم بچه میشود دمی میخندد
دمی میگرید و پا به زمین میکوبد
دمی بهانه های کودکانه میگیرد....
(دل کوچک من) آرام باش..... خودم هوایت را دارم....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 17:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ
مثہ اینکہ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﺷﺪﻩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ
صلواتِ محمدے پسند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 17:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻨﺪ ...
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ
ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ...
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟
ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.شـکر ﻧﺨﻮﺭ بشین سره جات … ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ تو فیس بوک ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ
۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ
هیچی دیگه ، ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﺟﺰﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺘﻢ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 17:19
+4
محمد
محمد
خیلیام هستن که هستن ها
ولی واسه بودنشون منت دنیارو برات میذارن...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 17:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ