یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهــای خــدااااااااااا
مـگه دنـیارو نــیافـ[!] تـا بـنده هاتـو امتـحان کـنی؟
نـگاه کـن خـیلیا اینـجا دارن تـقلب میـکنن.
بـعضـیا خیـلی راحـت دل میـشکـونن.
بـعضـیا به گریــه کردن ما مـیخـندن
یه عـده خـیلی راحـت دروغ مـیگن.
بـعضـیا خـواب بــقیرو میـگیرن ولـی خـودشون راحـت میـخـوابن.
بـعضـیا با حـرفاشـون اشـک ادمـارو درمــیارن.
خــدایا پـس چـرا سـاکـتی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 19:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 19:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 18:31
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵ! ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺖ... ﻟﺠﻢ ﻫﻢ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ… ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻓﺤﺶ ﻫﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ…!!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 17:11
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اسامی جن ها: مازر، کمطم، قسوره، طیکل.... قبیله های جن ها: بنی القماقم، بنی الدهمان، بنی القیعان. و هنگام خواندن اسم هایشان صدایت را میشنوند فورا به سراغتان می آیند... لحظات خوشی را برایتان آرزومندم {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 16:58
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!

به رفتن که فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی...

میخواهی بمانی،
رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!

این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 00:48
+8
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 23:46
+12
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
این خانوم هایی که سینه هاشونو عمل میکنند، آدم نمیدونه بهشون چی بگه !!!
.
سینه نو مبارک / شیرین کام باشه آقاتون ...
چرخاش براتون بچرخه / جاش خالی نباشه ...
خیرشو ببینی / الهی به شادی استفادش کنی ...
.
.
والـــــــــا چی باید گفت !!! ؟؟ {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 21:13
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 20:37
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 20:34
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ