یافتن پست: #ات

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺍﻭﻥ ﺩﻓﻌﻪ ﺍﻭﻣﺪﻱ ﺩﺳﺘﻤﻮ ﮔﺮﻓﺘﻲ ﺑﺮﺩﻱ ﻳﻪ ﺟﺎﻱ ﺧﻠﻮﺕ ! ﺗﻨﺪﻱ ﺷﻠﻮﺍﺭﺕ ﺭﻭ ﮐﺸﻴﺪﻱ ﭘﺎﻳﻴﻦ !! ﻣﻨﻢ ﻫﺮ ﭼﻲ ﺁﺏ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺭﻳﺨﺘﻢ ﻻﻱ ﭘﺎﺕ !  ﺑﺮﮔﻲ ﺍﺯ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻳﮏ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ {-33-}


دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 23:48
+4
محمد
محمد

یه حس گنگ
یعنی هنوز بوی عطرش میاد ....
اونوقت تو ،
با یه حال خراب ،
بری تو اتاقت ..
همینجوری الکی چشماتو ببندی و یه آهنگ play کنی ؛
و صدایی تو گوشت همون حال خراب رو نجوا کنه ....
+ عطرتو حس میکنم همین حوالی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 22:49
+7
محمد
محمد
دوست دارم همه شب گریه کنم بارانی، غزلی از تو بگویم همه جا پنهانی، دوست دارم صدف ثانیه هایم باشی، تا تماشا کنم آن چهره ات ای نورانی...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 22:25
+6
محمد
محمد
آقا سیاه پوشاتو میبینی؟؟ به عشق تو نیست,این عزاداری.....به عشق اینه که امشب غذا داری....پسرا به عشق دختر همسایه شون ....دخترا به عشق شوهر آیندشون... فروش لباس از عید هم بیشتر شده....مداح از شب دامادیش خوشتیپ تر شده....آقا میبینی ؟؟بعد هیئت شماره هارو زمین؟؟ مادرا چشمارو بستن تا نبینن... آقا سیاه پوشاتو میبینی؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 22:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرکاری نیست به جون خودم !!

ابتدا برای چند لحظه به کف دستتان نگاه کنید. و پس از آن به ناخن‌های همان دستتان نگاه کنید.

تا وقتی این دو کار رو نکردید ادامه مطلب رو نخونید، وگرنه ارزشش رو از دست میده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر برای دیدن ناخن‌هایتان دستتان را برگرداندید و ناخن‌ها را نگاه کردید ؛ گفته می‌شود که انسانی بیشتر منطقی هستید

ولی اگر برای دیدن ناخن‌هایتان در همان حال که کف دستتان مقابل شما است، انگشتانتان را خم کردید و به ناخن هایتان نگاه کردید، بیشتر بر احساس‌تان تکیه دارید

خب حالا شما احساساتی هستید یا منطقی؟جواب رو كامنت كن !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 15:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتند ستاره را نمی توان چید

و آنان که باور کردند

برای چیدن ستاره
...
حتی دستی دراز نکردند

لیک تو خود می دانی که من

به سوی زیباترین و دورترین ستاره

دست دراز کردم

هر چند دستانم تهی ماند اما...

اما چشمانم لبریز ستاره شد!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 15:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد واقعی مردیه که
یه زن رو بخاطر زیبایش نخواد
اونو بخاطر زیبا شدن زندگیش بخواد
همچین مردی داریییییم ؟ نه واقعا داریییییییییم ؟
ملتم چه توقعاتی از مردا دارن.
والاااااااا...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 15:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 13:22
+4
محمد
محمد
دسـت دلـم رو شـد ولـی چـشـم تـو لـجـبـازه..
بـازم داره پـیـش نـگـات دنـیـاشـو مـیـبـازه..
مـیـبـازه و مـیـمـیـره و بـازم دوسِـت داره..
مـیـسـوزه از عـشـق تـو دسـت بـرنـمـیـداره..
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 13:19
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ