یافتن پست: #ات

AmirAli
AmirAli
مغز انسان پر کارترین جای بدنه اون همه ۲۴ ساعت روز
و همه ۳۶۵ روز سال و کار میکنه کار اون از لحظه تولد آغاز میشه
و فقط وقتی متوقف میشه . . . . . . . . که ما وارد سالن امتحانات میشیم!!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 18:17
+3
محمد
محمد
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻫﻤﯿﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻫﺎ
“ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﻫﺎ
“ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ” ﻫﺎ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ !
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯﺟﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ “ﺁﺷﻖ” ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﺩﺍﯼ”ﻋﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﺩﺭﺁﻭﺭﻧﺪ!
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺸﻖ!
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺳﺮﺵ ﮐﻼﻩ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ،
ﻧﻪ ﻻﯾﻖ ﻋﺸﻘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 17:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سِریا هم هستن که میان و قول میدن
"تا اَبَد تنهات نذارن"
ولی خیلی زود اَبَدِشون "عفو" می خوره لامصبا..
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 17:10
+3
AmirAli
AmirAli
مردم اشتباهات زندگی خود را روی هم میریزند
و از آن غولی می سازند که نامش “تقدیر” است
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 10:22
+4
AmirAli
AmirAli

بــکش بــیرون خــاطــراتــت رو از تــوی آهــنگهای مــحبوبــم

مــیخواهم با اعــصاب راحــت گوشــشان کــنم


دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 10:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز برای انجام کاری به یکی از ادارات رفته بودم ،
یه خانمی اومد جلو و پرسید : آقا میبخشید ، طبقه بالا کجاست ؟؟
منم با تعجب گفتم : فکر کنم بالاست !!!
بعد ازم تشکر کرد و رفت !!!
من o.O
خانومه :))
طبقه بالا :/

خدایا ! مارو با کیا کردی 70 میلیون ؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/25 - 21:40
+6
hamed noori
hamed noori
سر سطر بنویس...!!!

پسران کراک و تریاک، دختران شیشه و هرزگی...!!!
مادران دق مرگی , پدران سگ دوبرای نان
بنویس...!!!
بابا نای نان دادن ندارد، بابا کار ندارد...!!!...
بنویس: بابا سهمیه ای برای استخدام ندارد...!!!
آن مرد با الگانس آمد، آن مرد باتوم دارد...!!!
باتوم درد دارد، درد من برای آن مرد حال دارد...!!!
ببخشید، بنویس درد من برای آن مرد نان دارد...!!!
صاحب خانه بابا را جواب کرد، حاج رحیم برای چندمین بار به حج میرود
بابا پول قبض آب ندارد...!!!
در انتها بنویس: بابا دارد دارش را میسازد...!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/25 - 21:09
+4
hamed noori
hamed noori
از بوسیدن من دست برندار...

هر صبح،
هر شب،
بعد از هر سلام و قبل از هر خداحافظ!
از بوسیدن من دست بر ندار!...
درست لحظه هایی که بهانه می گیرم،
درست لحظه هایی که خشمگینی،
مرا ببوس،
همیشه!
در شادی و غم!
در قهر و آشتی!
بوسه ها ما را نجات خواهند داد...
از روزمرگی!
از احساس بی کسی...!
از ترس!
شک !
حسادت!
مرا ببوس
از بوسیدن من دست برندار...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/25 - 21:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/25 - 21:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کتیبه پیدا نکردم برات COPY/PASTE کنم!
خودت تو کامنت همینجور الکی بخند:|
^__^:D
خوب چیکار کنم:|:|
:)))))))))))))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/25 - 20:50
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ