یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه "صدات قطع و وصل میشه" بدونه اینکه هیچ ت[!] به خودم بدم میگم "الان خوب شد"
تو 99% میگن اره اره الان خوبه:
دیدگاه  •   •   •  1392/08/22 - 16:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/22 - 16:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خوبان را باید روی چشم ها گذاشت …
کجایی ؟! چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !

دیدگاه  •   •   •  1392/08/22 - 16:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد هم داشتیم:
طرف عینِ سگ از سوسک میترسه ، بعد رفته اژدها تاتو کرده !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/22 - 16:20
+3
AmirAli
AmirAli
خدایا...از تمام دنیات فقط یه نفر و میخوام زیاده؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/22 - 11:11
+4
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
مسابقه برترین چهره های بیاتویونی 


درود خدمت تمامی کاربران عزیز بیاتویونی

مسابقه برترین چهره های بیاتویونی بزودی بین کاربران سایت برگزار خواهد شد !

همه کاربرانی که از تصویر حقیقی برای آواتار پروفایل خود استفاده میکنند میتوانند در مسابقه شرکت نمایند 

هر هفته مسابقه بین دو کاربر برگزار خواهد شد 

جایزه هر برنده مسابقه ، 200 امتیاز میباشد

شرکت کنندگان هر هفته توسط رای کاربران شبکه انتخاب میشوند برای مسابقه

کاربرانی که مایل به شرکت در مسابقه هستند در گروه برترین چهره های بیاتویونی عضو شوند

*** شرایط شرکت در مسابقه استفاده از تصویر حقیقی برای آواتار میباشد ***
دیدگاه  •   •   •  1392/08/22 - 01:32
+23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فانتزی های ذهن من:

وقتی تنها میشی دوستاتو از اینترنت دانلود کنی...

روزا که پشه ها خوابن بری بالا سرشون ویز ویز کنی...

موهاتو بزنی قهر کنه درنیاد...

از خودت فرار کنی گم شی...

برق بره با بزرگترش بیاد...

اشتهات کور شه ببریش مدرسه نابینایان!
:|:|:|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیت بگو اشبتاه کجاس

۱۲۳۴۵۶۷۸
۱۲۳۴۵۶۷۸


یعنی الان به این موضوع تمرکز کردی؟
اشتباه اینه
کلمه هسیتد-هستید و اشبتاه-اشتباه

بهتر نیس برگردیم اول اتبدایی بخونیم ؟
حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه!!
پس بریم اول مهد کودک بخونیم…

حتی مهد کودک هم اشتباهه!
چرا رفتی دوباره مهد کودک رو ببینی؟
هه
الوووووووو یبمارستان دیوونه ها؟
بیایید این دیوونه ها رو از اینجا ببرید!!!….
ههه

حتی کلمه بیمارستان هم اشتباهه!
خخ

خوب سرکار رفنیتا
بازم اشتباه خوندی که رفتینو:))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن پرسیده بودن :
“کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟”
اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن “LCD از بانه”
یعنی من عااااشق این هموطنانمونم

!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:36
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ