یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من چند روز پیش جون یه نفرا نجات دادم!!!
بنده خداداشت با موتو میرفت زیر ماشین...
هیچی دیگه من یه دونه پفک چیتوز خریده بودم یکیشاخوردم پرواز کرد...
الانم هنوز بر نگشه هرکی ازش خبر داره با یه لایک خونوادشو از نگرانی در بیاره....:))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 22:13
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 22:05
+7
NeDa
NeDa
میدونید چرا خیار سبزه؟؟ . . . . . .. چون رنگ سبز بهش میاد. حالا میدونید چرا هویج نارنجیه؟؟ . . . .. . . چون رنک سبز بهش نمیاد. یعنی این اطلاعات عمومی رو هم من باید یادتون بدم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 22:00
+7
AmirAli
AmirAli
دقت کردین همیشه سطح مسابقات ازنظر کسی که قهرمان شده بسیاربالا بوده؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 21:29
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽ :| ﻟﺒﺎ ﭘﺮﻭﺗﺰ :| ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎ ﺗﺨﯿﻠﯽ .. :| ﻣﻮﻫﺎ ﺭﻧﮓ ﮐﺮﺩﻩ .. :| ﺍﺑﺮﻭﻫﺎ ﺗﺎﺗﻮ .. :| ﺑﻌﺪ ﻫﯽ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻡ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ ﺧﻮ ﻻﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺳﺎﺧﺘﯽ ﮔﻢ ﺑﺸﯽ , ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺑﺰﻭﺭ ﭘﯿﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ :| ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﺕ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ!!‏ {-33-}
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/07/14 - 18:11]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 18:09
+11
roya
roya
غصه یِ بی خیالی ات مرا کُشت !
وقتی دیدم ،

دست به سینه روبرویم ایستاده ای ...

منِ دیوانه !

تمامِ راه را به شوقِ آغوشت ، دویده بودم بی انصاف ....

حالا ...

تو ...

اینگونه دست به سینه روبرویم ایستاده ای .

بیچاره دلم !

دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:21
+3
roya
roya

زیباترین ع[!]ا در اتاقهای تاریک ظاهر میشوند


 


پس هر موقع که در قسمتی تاریک از زندگی قرار گرفتی،


 


بدان که خدا میخواهد تصویری زیبا از تو بسازد.

[لینک]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخدره استاتوس زده بود :

الان دلم گرفته بــــــــــــــــــــــــــــخــــــــل میخوام..

نزدیک به نیم میلیون نفر، بغلِ خودشونو معرفی کردن...!

یه سریا عروسک شاسخین شدن...!

یه عده خود رو بالشت نامیدند...!!!

این وسط یه نفر نمیدونم چرا شارژ ایرانسل کامنت کرده بود......
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اوجِ لـــذت اونجــــاســت کـــــه ...
نصــفِ شـــب وقتـــــی تــو انتهــــای ناامیـــدی ...
آخـــرین نگـــاه رو به گـــوشی میکنــــی و ...
سایلنــــت میکنــــی که با بغـــض بخــــوابی ، یـــه پیــــام واســـت بیـــاد کـــه نوشتـــه :
.
.
.
با ارســـالِ یک پیــــامِ کــوتاهِ بدون متـــن به 8282 از خـــدمــاتِ ویتــــرینِ ایرانســـل استفـــاده کنیـــد ... ! :| :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:48
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان یکی از دخترای اد لیستم استاتوس گذاشته:
دلم هوای دکتر بازی های قدیم رو کرده ))):
.
.
.
تو 5 دقیقه
951 تا دکتر عمومی
150 تا متخصص اطفال ...
93 تا رزیدنت
50 تا دکتر اطفال
و تعداد نا معلومی پرستار ||||||:
یهووووووو به وجود اووومده |:
تازه 5 تا پروفسور همون جا از کشورخارج شدن |: |: |:
من همین جا از این دختر خانوم ممنونم که با کارش جامعه ی پزشکی رو از بلاتکلیفی درآورد!!:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:40

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ