♥ نگار ♥
بعضیام هستن هدفشون از زنده بودن اینه و مدام اینو تو ذهنشون تکرار میکنن.
.
.
.
.
.
..
.
من فقط عاشق اینم.........عمری از خدا بگیرم
آره من اینجا میمونـــــــــــــــــــــــم...................تا تو رو دق ندم نمیرم!
♥ نگار ♥
بد بخت اگه من بت اس ندم کی میده؟
هیشکیو نداری بیچاره.
تقصیر منه که هواتو دارم.
خاک بر سرت...
.
.
.
.
.
.
بترسین از خشم ایرانسل
♥ نگار ♥
دوستان حساب کردن دیدن تو سال 1398 تعطیلات عید فطر میفته سه شنبه و چهارشنبه؛ پنج شنبه و جمعه هم که اصولا تعطیله، میشه چهار روز؛وفات امام و 15 خرداد هم شنبه و یکشنبه همون هفتس؛ که دو شنبه هم حتما میشه بین التعطیلین؛پنج شنبه و جمعه قبل وفات امام هم که تعطیله؛با این احتساب 9 روز تعطیلی داریم؛
خواستم از حالا بگم برنامه ریزی کنید
♥ نگار ♥
دیشب از ساعت 12 شب خوابیدم تا امروز ساعت 12 ظهر ، دیگه خدا موضوع واسه خواب کم آورد آخراش کلیپ هایده از شرکت ترانه پخش کرد
*elnaz* *
نترس حوآ .. سیب را با #عشق گاز بزن ..! آدمِ بی عشق لیاقت بهشت ندارد ...
*elnaz* *
هوسِ پرواز کردم ... به قولِ سهراب .. .آسمان مالِ من است .. .
*elnaz* *
لحظاتی هست که هیچ چیز این زندگی قانعت نمی کند و فقط و فقط نیاز به اندکی مردن داری !
*elnaz* *
واقـعـا بیـزارمـ از اتـفاقـایی کـه تنهـا راهـه حـلـشـون گـذر ِ زمـانـه !! .. )