یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز داشتم تلفنی تنظیمات یه برنامه رو به یکی از دوستام میگفتم..
برگشته میگه:
حالا گزینه ساوه رو بزنم
من: |:
بعد کلی بحث تازه فهمیدم منظورش گزینه save بوده...!
خدایا مارو با کیا کردی هشتاد میلیون نفر!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 20:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



سر كلاس بودیم استاد گفت چقدر زمان داریم؟ منم گفتم در حد دو جمله كه با بیننده ها خداحافظی كنیم
اعصاب نداره بیرونم كرد :| خوب می گفتی از اتاق فرمان واست وقت بگیرم:))))



دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 20:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 20:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام جدیدا واس اینکه از دست کولر راحت بشه؛رفته یه مرغ مینا خریده....!! :| :|
میارتش بیرون؛؛؛واسش آب میذاره؛اونم آب بازی میکنه و خیس خیس میشه....!
بعد بابام میره کولرو خاموش میکنه و با تحکم بسیار زیادی میگه:
تا شب کولر روشن نمیشه چون مینا تا شب خشک نمیشه،سرما میخوره !!! :| :|
پنکه م نداریم....:|
هم اکنون نیازمند فوت های شما هستیم....:)))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 20:32
+2
farhad
farhad
ﺗﺎﺭﺯﺍﻥ ﻟﺨﺖ ﺑﻮﺩ ...
ﺳﯿﻨﺪﺭﻻ
۱۲
ﺷﺐ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺧﻮﻧﻪ...
ﭘﯿﻨﻮﮐﯿﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻔﺖ ...
ﺑﺘﻤﻦ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻﯼ
۳۰۰
ﻣﺎﯾﻞ ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ
ﻣﯿﮑﺮﺩ...
ﺳﻔﯿﺪﺑﺮﻓﯽ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﻣﺮﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﻣﯿﮑﺮﺩ ...
ﭘﺲ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﺎﻫﺎ ﻧﯿﺴﺖ!! ﺍﻟﮕﻮﻫﺎﻣﻮﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻦ..
ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯾﻢ ﺑﺎﻭﺭﮐﻨﯿﻢ ﻣﻠﻮﺍﻥ ﺯﺑﻞ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ
ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﺩ ﻣﺎﺭﻱ ﺟﻮﺍﻧﺎ ﺑﻮﺩ
ﺍﺧﻪ ﮐﺪﻭﻡ ﺑﺮﮒ
7
ﭘﺮﯼ
ﺍﺳﻔﻨﺎﺟﻪ ﺑﻌﺪﺷﻢ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﻻﻏﯽ ﺗﻮ ﭘﯿﭗ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ
ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ
ﺗﺎﺯﻩ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺳﻔﻨﺎﺟﻲ ﺍﻧﻘﺪ ﺍﻧﺮﮊﻱ ﺯﺍﺳﺖ؟؟
ﮔﻮﻟﻤﻮﻥ ﺯﺩﻥ
ﻋﻤﻮﯼ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ ﻫﻢ ﻋﻤﻮﺵ ﻧﺒﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ
ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺑﻮﺩ !
ﻧﺎﻣﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﻭﺣﻤﻮﻥ ﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﮐﺮﺩﻥ ........
دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 18:06
+4
محسن امینی
محسن امینی
سلام. من محسن امینی هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 17:12
+1
korosh
korosh
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 14:22
+2
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 14:08
+4
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 14:05
+4
korosh
korosh
آخرین ویرایش توسط korosh در [1393/05/8 - 13:53]
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/8 - 13:52
+1
-2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ