♥ نگار ♥
اینقدر بدم میاد وقتی میرم عروسی
آهنگ قد و بالای تو رعنا رو بنازم رو میذارن
.
.
.
.
.
.
همه به من نگاه میکنن...
خب آدم روش نمیشه! D:
آهنگ قد و بالای تو رعنا رو بنازم رو میذارن
.
.
.
.
.
.
همه به من نگاه میکنن...
خب آدم روش نمیشه! D:











خیلی باحالی نگار
1393/05/5 - 14:52فدامدا
1393/05/5 - 15:06