یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی قلیون می کشم

همۀ سلولای بدنم می گن:دوستت داریم

این وسط ریه ام هم یه چیزهایی می گه

اما چون اینجا زن و بچه ست نمی تونم بازگو کنم:
دیدگاه  •   •   •  1393/04/22 - 11:18
+4
farhad
farhad
دختره یـه سوسک مــُــرده که میبینه ،
با دعای پدر و مادرش از تو کما در میاد !
اونوقت تو پروفایلش نوشــته :
.
.
.
.
.
.
.
.
به من دل نبند …
وحشی تر از اونـــم کــــه رامـم کنـی . :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/22 - 00:06
+4
farhad
farhad
پسره رفت تو کوچه دید داداش دوقلوش داره فوتبال بازی میکنه
.
.
.
.
.
.
.
.
محکم زد تو گوشش و گفت: عوضی تو اینجایی ؟؟؟؟؟؟؟
،
مامان 2 بار منو برده حموم :
دیدگاه  •   •   •  1393/04/22 - 00:05
+3
farhad
farhad


 دلجویی یارو از زنش:

-دیروز چت بود؟

هیچی

-امروز چته؟

هیچی

-نبینم فردا چت باشه ها


دیدگاه  •   •   •  1393/04/22 - 00:02
+4
farhad
farhad
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ میزنه ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ؟

ﺭﺍﺳﺖ ؟

ﭼﭗ ؟

ﻭﺳﻂ ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺶ ؟

ﺩﻣﺎﻏﺶ ﻋﺎﯾﺎ ؟

ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ …
دیدگاه  •   •   •  1393/04/22 - 00:00
+4
farhad
farhad
مورد داشتیم که پسره قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بوده

بعد زیر عکسش نوشته : متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 23:59
+4
farhad
farhad
عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی:

1-در اوردن گوشی از حالت سایلنت
2-نبردن گوشی به دستشویی وحمام
3-از رمز درآوردن اینباکس گوشی
4-پاک کردن آثار جرم
5-خواب راحت
6-زندگی راحت
7-تموم نشدن شارژ بعد از 4ساعت
.
.
بازم بگم؟
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 23:56
+4
farhad
farhad
ما بچه که بودیم مامانمون یه دمپایی داشت که

اگه تو دعوا پرت میکرد طرفت و جاخالی نمیدادی مرگ مغزی میشدی !

حالا ماماناى امروزى میخوان تنبیه کنن میگن :

آیپد جدید که اومد دیگه برات نمیخریم پسر بی تربیت ، باید با همون آیپد قبلیت بسازى
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 23:55
+2
farhad
farhad

رفتم گل فروشي گفتم آقا اين گلا طبيعيه؟؟
يه دختربچه پنج ساله اونجابود گفت پ ن پ سزارينه!!!!!
به جون خودم من تا دوازده سالگي فکرميکردم بچه هارو لک لک ها ازاسمون ميارن


1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 23:54
+3
farhad
farhad
الو سلام منزل خداست؟
.
این منم مزاحمی که آشناست.
هزار دفعه این شماره را ذلم گرفته است.
ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست.
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است،
... به ما که می رسد حساب بنده هایتان جداست؟
الو دوباره قطع و وصل خط شروع شد.
.
.
.
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 23:52
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ