اجی شاهین نجفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره فکر کنم
از موقعی ک درباره اماما خونده ازش بدم میاد
جمله از این قشنگتر نشنیده بودم ........ممنون رفیق یه دونه ای............
likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ممنونم حمیدرضا جان مرسی رضا جان
مرحوم هایده!!!!
خوش اومدی
بازم خوش اومدی
نگار جان سلام ..........خوانندش کیه ؟
سلام گلم ابی
ببخشید آهنگش ماله ابی خواننده الانش علیرضا مرادی یکی از بچه های دانشگاه
صداش قشنگه
زهرمار ببند نیشتو انقدر کریح میشی/جنازه
آب قطه زیادی تر از حدت حرف نزن
این درد با حرف و دلسوزی ادمایه دورت خوب نمیشه بسپرش به زمان.......نه اینکه زمان میتونه خوبش کنه نه...فقط کمرنگش میکنه تا بتونی راحتر زندگی کنی.....
جز نفرت از همه چیزو اطرافیان چیزی دیگه نیستت...زمـــــــــان غارت کرد عمرمونو...زندگی معنا نداره
اجی شاهین نجفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/03/29 - 11:19اره فکر کنم
1393/03/29 - 21:01از موقعی ک درباره اماما خونده ازش بدم میاد
1393/03/30 - 20:59