یافتن پست: #از

shiva
shiva
  AMIR BZM photography :

- عکاسی متفاوت همراه دکور های زیبا و متفاوت مناسب با موضوع عکس و تیپ شما

- پرداخت هزینه کمتر = دریافت کار خوب

- در صورت تمایل مشتری اتلیه را به منزل شما میاوریم (داخل تهران و با هماهنگی قبلی )

- عکس در باغ (فقط مختص عروسی نیست)

و ...........

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در فیس بوک این گروه پیغام بگذارید و یا در این سایت به اینجانب پیام دهید.

شما میتوانید در هر سبک ، از ما نمونه کار ببینید که کافی است به www.facebook.com/AMIRBZMphotography مراجعه کنید.

آخرین ویرایش توسط shiva در [1393/02/27 - 21:50]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 23:03
+4
maryam
maryam

خواب هایم گاهی ...


زیباتر از زندگی ام می شوند ...


کاش گاهی ...



برای همیشه خواب می ماندم !


دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 22:45
+3
maryam
maryam
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ....
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ
ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ
ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺤﺾ ﺍﺳﺖ
ﺩﻟﺶ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 22:43
+3
maryam
maryam
چـرا سـاکـت نـمـی شـوی؟ صـدای نـفـس هـایـت . . . در آغـوش ِ او از ایـن راه ِ دور هـم آزارم مـی دهـد !!! لــعــنــتــی . . . آرامـتـر نـفـس نـفـس بـزن...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 22:38
+3
maryam
maryam
خسته ام...ازبس که ندارمت.....................
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 22:35
+2
maryam
maryam
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ... ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ... ﻫﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ ﻭﺑﯿﺎﺩ،ﺑﯿﺎﺩ ﻭ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﻪ ...ﺑﮕﻪ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﺷﺪﻩ، ﺑﮕﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﻗﺒﻞ ﺭﻭﻧﺪﺍﺭﻩ ... بگه فهمیدم فقط تو برام میمونی...ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺁﺭﻭﻡ ﺑﮕﻢ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ، ﺷﻤﺎ .... ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 22:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/02/26 - 22:33]
6 دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 22:31
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 12:14
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
  از دیگران بپرسید،

                      "یک شب چند روز طول میکشد؟!"

                        مطمئن باشید



                 آنهایی که به شما میخندند،



                  آدمهای تنهایی نیستند...



دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:52
+5
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
حوا سیب چید یا گندم؟خودش هم نمی دانست!!!

پسران ادم انگار یادشان رفته بود


حوا به خاطر چشمان آدم بود که مست شد و


ازبهشت رانده شد،از ان پس تمام حرفهایشان


لعن و نفرین به حواست،که اگر تو نبودی


و ان سیب را نمی خوردی ما الان در بهشت بودیم


حوا اگر ان سیب را نمی چید،یا ان گندم را نمیخورد


آدم عشق را در کدامین مزرعه به بازی می گرفت؟


تا ارثیه ی شما باشد بازی با عشق دختران حوا!!!


خدا گفت:حوا به من خیانت کرد پسران آدم


به تمام حواهای دنیا

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:34
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ