یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه اخلاقی خوبی که من دارم اینه . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
که وقتی میخام واسه مطالب پسرا . . .
تو پاتوق لایک بزنم . . .
اول یه بار دور اتاق میچرخم که . . .
مبادا از روی هوای نفس باشه . . .
بعــــــله . . .
یه همچین موئمنی ام:
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:53
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو یه آزمون استخدام واسه سازمان سیا .......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سه نفر به مرحله پایانی رسیدن!!!!!!
یه ایتالیایی، یه ژاپنی، یه ایرانی!!!!!!
آخرین امتحانات این بود که به هر کدوم یه تفنگ دادن و گفتن:
باید این اسلحه رو بردارید و برین تو این اتاق و همسرتونو بکشین.....!!!!
مرد ژاپنی رفت تو و با گریه اومد بیرون و گفت من نمی تونم این کارو بکنم!!!
مرد ایتالیایی رفت بعد از چند دقیقه اومد گفت هرکاری می کنم نمی تونم کار من نیست!!!!
مرد ایرانی رفت تو اتاق بعد از چند دقیقه سر و صدا و جیغ و داد از اتاق اومد بیرون!!!
گفتن چیکار کردی؟؟؟؟؟؟
گفت تو اسلحه گلوله قلابی گذاشته بودن با صندلی کشتمش !!!!!!!!!!!!!!!
پیشاپیش روز مردای ایرانی مبارک!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:52
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوست پسر هم نداریم که ﻭﻗﺘـــﯽ ﻗــﻬـــﺮ ﻣﯿــﮑـﻨــی ....

ﺍﺱ ﺑــﺪﻩ ﺑـﮕــﻪ :

ﻫـﯽ ﺣـﻮﺍﺳــﺖ ﺑــﺎﺷــﻪ ...

ﻗﻬﺮﯼ ﮐــﻪ ﻗــﻬــﺮ ﺑــﺎﺵ ﺑــﻪ ﺩﺭﮎ ゜

ﻓــﻘــﻂ ﺣـﻮﺍﺳــﺖ ﺑــﺎﺷـﻪ ﺩﺳــﺖ ﺍﺯ ﭘــﺎ ﺧـﻄــﺎ ﮐـﻨــﯽ ﺩﻧـﺪﻭﻧــﺎﺗــﻮ ﺧــﻮﺭﺩ ﻣــﯿﮑﻨـﻢ..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:51
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از این پشه هایه بهاری گیج و منگ که خودشونو به درو دیوار میزن بترسیت اینا چیزی برا از دست دادن ندارن
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:43
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عزیزم

خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم

اما روم نمی شه…

من…

من عاشقت شده ام

با من ازدواج می کنی ؟

به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه؟
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:40
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینقدی که پسرمو دوس دارم هیچ چیزی روتودنیا دوس ندارم:x

ولی از باباش متنفرم...:( اخه چرا نمیای با من ازدواج کنی که به پسرم برسم؟؟!!:( :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:28
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﻭ ﺗـﻮ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﻣﯽ ﺷﯿﻢ
ﺍﮔـه ﭘﺴﺮ ﺑﺸﻪ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﺜﻞ ﺑـﺎﺑـﺎﺵ ﺍﮔـﻪ ﺩﺧﺘـﺮ ﺑﺸﻪ ﺑﺎ ﺩﻫﻨﺶ ﻧـــــــﻪ
ﺑـــــﺎﭼﺸﻤﺎﺵ ﺣﺮﻓـــــــــ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﺜـــــــــﻞ من
ﺑـــــــﺎ ﻫــــــــﻢ ﺩﻋﻮﺍﻣـــــــﻮﻥ ﻣـــــــﯽ ﺷﻪ :
ﺍﻭﻝ ﮔﻔﺘــــــــ ﻣـﺎﻣـﺎﻥ
نخیر ﺍﻭﻝ ﮔﻔﺘـــــــ ﺑﺎﺑﺎ
ﺍﮔﻪ ﭘﺴـﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺸﻮ ﺑﯿﺸـﺘﺮ ﺍﺯ ﻫـــﺮﮐﺴﯽ ﺩﻭست ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺜـﻞ ﻫﻤـﻪ
ﺍﮔـﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻭﻟﯿـﻦ ﻣﺮﺩﯼ ﮐ...ﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯽ ﺷﻪ باباشه

ﻓﮑـﺮ ﮐﻨـﻢ ﺑـﺎ ﺩﺳﺘـﺎﯼ ﮐــــــﻮﭼﯿــــکش ﻫﻤـﻪ ﯼ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻫـﺎﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯽ ﭘـــــﻮﺷﻮﻧﻪ

ﺍﺳﻤﺸﻮ من ﻣﯽ ﺫﺍﺭم ﻫﻤـﻮﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﻓﺎﻣﯿﻠﯿﺸﻮ ﺍﺯ رو تو بر میداره
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:23
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از بس که این چند وقته مطالب عاشقونه خوندم،
همش فکر میکنم یکی منو ول کرده رفته !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:37
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:36
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از مزایای مامان بودن اینه سیب زمینی سرخ شده رو سر گاز داغ داغ میخوری کسی هم نمیزنه پشت دستت!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:29
+2
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ