♥ نگار ♥
اون چه فیلمیه که دو تا شخصیت داره؟و معمولا لختن؟
همیشه یه کار تکراری انجام میدن گاهی خشن و گاهی با ملایمت
هیچ گفتگویی بینشون رد و بدل نمیشه و فقط جیغ و داد میکنن؟
و همه ی ما از دیدنش لذت میبریم؟؟
.
.
.
.
.
.
خودشه تام و جری
یعنی خاک تو سرت..با اون ذهن پنچرت...
شیطونه میگه با همین تسبیح...
ولش کن بابا صلوات بفرست...!!!
♥ نگار ♥
نقش سرنشین کنار راننده در ایران:
۱- کشیدن بقیه کمربند ایمنی راننده و نگهداشتن آن هنگام مشاهده افسر راهنمایی و رانندگی
۲- نگهداشتن فرمان اتومبیل هنگامی که راننده دستش بند است
۳- دادن شماره تلفن راننده به سرنشینان خودروی بغلی
۴- تعویض دنده هنگامی که راننده در حال مکالمه با تلفناست
۵- تیکه انداختن به عابرین پیاده
۶- جیغ زدن هنگام عبور از داخل تونلها
۷- فحش دادن به دیگر رانندگانبخاطر رانندگی بد آنها.
۸-تشویق راننده برای لایی کشی
۹- فحش و نفرین به راننده موقع عبور از روی دست اندازها
۱۰- ایجاد قوت قلب برای راننده هنگام دعوا
۱۱-خوابیدن با صدای خروپف زیاددر جاده ها
۱۲-زنده ماندن در تصادفات شدید؛ در حالیکه راننده بیچاره تیکه تیکه میشود؛
۱۳-و در نهایت انجام مجلس کفن و دفن راننده!
♥ نگار ♥
یه جا خونده بودم نوشته بود:
آیا میدانید:سوسک بعد از لمس کردن انسان سریعا به جایی رفته و خود را تمیز میکند!!!!!
عرض دیگه ای ندارم فقط بهتره همگی با هم بریم محو بشیم

سلام
1393/02/22 - 21:45سلام به رویه ماهت

1393/02/22 - 21:45

1393/02/22 - 21:46