الهی فای دلت بشم چرا عزیزم کاری از دستم بر میاد؟
نه گلم.
نبینم غمتو عکس بده جنازه تحویل بگیر آجی
قربونت برم آجی.
خدانکنه
اصلاااااا!!!
نمی شود دوستت نداشت ...
لجم هم بگیرد از دستت,نهایتش این است که دفترچه خاطراتم پر از فحش های عاشقانه می شود ...
واسه شما محمد
نه آخه بشکه کجا جوجو کجا!اصلاباهم سنخیت ندارن اینم بگم که من نبودم
کجاخانوم!من باشما سرکوچه هم نمیام!چشاتونیگاکردی تاحالا!
تا کور ود آنکه نتوان دید
من نمیدونم نتوان دیدن چی آخه!!! حسودی چی!!!بکید ماهم درجریان باشیم خب
امروز هوا خیلی گرم بود منم تازه از سر کار اومدم......این معجونی که شما زحمتشو کشیدی واقعا به جا بود ممنون دوست خوبم مثه همیشه طعمو مزش عالیه..........
khahesh mikonam...ghabele shomaro nadasht.. azizami
خوش آمدید دوست گرامی..
merci
الهی فای دلت بشم
1393/02/20 - 19:17چرا عزیزم
کاری از دستم بر میاد؟
نه گلم.
1393/02/20 - 19:17


نبینم غمتو


1393/02/20 - 19:18عکس بده جنازه تحویل بگیر آجی
قربونت برم آجی.
1393/02/20 - 19:22

خدانکنه
1393/02/20 - 19:24