یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوب شد بازیِ Pou اومد توو گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن !!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز با نامزدم بیرون بودم، تا رسیدم خونه دست كردم تو جیبم

دیدم گوشیم نیست!زنگ زدم كسی جواب نداد!

مسیری رو كه پیاده اومده بودم برگشتم، نبود منم جوگیر!!!

گفتم خدایا اگه پیدا بشه یه گوسفند میكشم!!!

خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه، زنگ زدم به نامزدم گفتم:

عزیزم من گوشیم گم شده، اگه زنگ زدی

یا اس.ام.اس دادی جواب ندادم نگران نشو

گفتنه عزیزم من نگران نشدم چون گوشیتو توی ماشین من جا گذاشتی.

ولی نیوشا جون ومهسا جون و عسل جون تا حالا كلی اس.ام.اس دادن

و یك بند هم دارن زنگ میزنن! فكر كنم اونا خیلی نگرانت شدن.

گوشیتو میندازم تو سطل آشغال كنار در ورودی

همون پارك خراب شده ای كه با توی عوضی توش آشنا شدم.

دیگه هم به من زنگ نزن

باااای ...!
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:51
+3
be to che???!!
be to che???!!
@ghoghnoos
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:11
+4
be to che???!!
be to che???!!
آخرین ویرایش توسط asalam در [1393/02/17 - 16:38]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:37
+4
be to che???!!
be to che???!!
من الان تو فکر اینم که این دخترایی که تو خیابون می بینیم
با90درصد ارایش و این همه ناز و ادا
اینا شوهر کنن ظرف هم می شورن عایا؟؟!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:35
+5
be to che???!!
be to che???!!
دور نیس اون روزی ک برن پیش ایرانسل برا تحقیقات قبل ازدواج ک ببینن اون1تا7صبامونوبا کی حرف زدیم؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:34
+5
be to che???!!
be to che???!!
من تو سال جدید موفقیت بچه هامو از خدا خواستم

البته هنوز باباشون آشنا نشدم ولی خب مهر مادریه دیگه..
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:30
+5
be to che???!!
be to che???!!
به مامانم میگم خواب دیدم با یه پورشه تصادف کردم مردم کلی دیه گرفتید.مامانمم به نگاه بهم کرد گفت:اولا ایشالله که خیره.دوما ما ازین شانسا نداریم
اصن اشک تو چشام جمع شد ازین ابراز محبت......
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:22
+3
be to che???!!
be to che???!!
نمیدونم این بابای من چجوری این فرم یارانه ها رو پر کرده که
دیروز از صلیب سرخ جهانی اومدن واسه کمکمون !
صبح امروزم از فائو برامون آب و غذا اوردن !!
نیم ساعت پیش هم آنجلینا جولی زنگ زده میخواد منو به فرزندی قبول کنه!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:21
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ