یافتن پست: #از

be to che???!!
be to che???!!

خوب شد بازیِ Pou اومد توو گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن


دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 19:46
+5
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 19:45
+5
be to che???!!
be to che???!!
تاکیدی که یه عده موقع عکس گرفتن روی بازوهاشون دارن، هیتلر تو جنگ جهانی دوم روی سیبیلاش نداشت!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 19:42
+5
jasem
jasem
سلام. من jasem هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 14:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 10:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 10:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــو مال کی هستی؟!

و اون بدون معطلی بگه:

فـــــقط مـــــال تـــــــــــو

دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 10:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 10:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ر

به سلامتی مردی که غیرتش اجازه نداد هیچوقت خودش دلیل اشکای زنش باشه...
مرداش لایک کنن...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(دخترایی که ازین مدل مردا دوس دارن میتونن از بین اونایی که لایک زدن یکیو انتخاب کنن)
خخخخخخخخخخ

دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 09:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو تو خیابون ماشین زده بهش پهن شده کف آسفالت،
رفتم دستش رو بگیرم بلندش کنم از رو زمین،
می گه «قربونت تو همین حالت یه عکس ازم بگیر می خوام بذارم تو فیس بوک! »
خدایاااا چرا دنیا نابود نشد؟!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 09:48
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ