از آدم هایی که در پس نگاه سردشان
دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند......
و نوری که تاریکی می دهد
چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند
از سردی
و نگاهی که
به توست و هیچ وقت تو را نمی بیند
اين پست را سکوت مي کنم تو بنويسـ...!
تـــــو بنويســ...
از دلتنگي هايتـــ ...
از دردهايتــ ...
از هرچه دلتـــــ مي گويد...!