یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی اوقات حسرت وجود یه آدمی مثل خودمو تو زندگیم میخورم!

واقعاً خوش به حالتون که منو دارید! ^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خطاب ب پسرایی ک ب همه چیه دخترا گیر میدن
بابا این همه اهمیت دادن ب ما لازم نیست:D
والاااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
راســتش با خونــدن هــر ورق از جــزوه هام دارم بـه این نتــیجه میــرسم کلـاس سـوم دبسـتان هـمون مـوقع کـه کـارت صـد آفـریـن گرفتـم ، تـو اوج کـه بودم بـاید درسـو میـذاشتم کنـار .....
اشتـــبـــــاه کــــردم
:D:))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه روز اولی که خدا آدم رو خلق میکرد،

اونو آذر ماهی خلق کرده بود،

شیطون هم حتمن بهش سجده میکرد

الانم همه تون تو بهشت بودین

دوستان ببخشید که ما آذریــا باعث بدبختیتون شدیم

=)))))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻝ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﺪﺕ ﻣﯿﺎﺩ
ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻣﯿﺸﻦ !

اما استادایی که تو نگاه اول ازشون بدت میاد،
در گذر زمان میفهمی چقدر حق داشتی واقعا !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:06
+4
محمد
محمد
زیر بارانم بی چتر …
تنها بینی سرخم لو میدهد
مرا که باریده ام همراه ابرها
اما…
تابلوی قشنگی شده ایم : من و جاده و باران !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:09
+7
محمد
محمد
اشــــتباه مــی کــنند بــعــضیـــها کــه اشـــتباه نمـــی کننـــد !!
بـــاید راه افتــــاد ...
رفتــــن هیــــچ ربــــــطی بـــه رسیــــدن نــــدارد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:08
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ