♥ نگار ♥
من: دارچین نریز دوست ندارم!
مامان: تاثیری تو مزش نداره!!!
من: پس چرا میریزی؟
مامان: خوش مزش میکنه!!!!!!!
با این توجیه سالهاست غذاهامون مزه دارچین میده
ولی دارچین تاثیری تو مزش نداره
مامان: تاثیری تو مزش نداره!!!
من: پس چرا میریزی؟
مامان: خوش مزش میکنه!!!!!!!
با این توجیه سالهاست غذاهامون مزه دارچین میده
ولی دارچین تاثیری تو مزش نداره










