یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی من ایــــــــــــــن همه پست میزارم.......
و شماها حتی یـــــــــه کامنت هم نمیزارین....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیگه حالی به آدم مـــی‌مونه؟!......نه والا
احـــــوالی به آدم مـــی‌مونه؟!.......نه بلا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:13
+4
AmirAli
AmirAli
ساده لباس بپوش..
ساده راه برو
امادر برخورد با دیگران ساده نباش
سادگی ات را نشانه میگیرند برای در هم شکستن غرورت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خاطره ی اقا پسر
با رفیقم دعوام شده ,زنگ زده به دوست دخترم گفته:
کوروش با یه دختره دیگه رفیقه ,
دوست دخترم زنگ زد فحش و کشید به من و قطع کرد
منم زنگ زدم به دوست دخترش گفتم:
حامد با یه دختره دیگس نسترن ,
دختره میگه:
" خاک به سرم , دیروز گفت بیا خونمون خالیه , نرفتم حتما ناراحت شده , بذا بش زنگ بزنم برم خونشون , بذا سر راه یه کادو هم براش بگیرم کوروش نه ؟ خدا کنه منو ببخشه"

دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"بعد از تو ما به هم خیانت کردیم
بعد از تو ما تمام یادگاری ها را
با تکه های سرب، و با قطره های منفجر شده خون
از گیجگاه گچ گرفته ی دیوارهای کوچه زدودیم
بعد از تو ما به میدان ها رفتیم و داد کشیدیم
زنده باد
مرده باد..."
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 20:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پـسـرِ هـمـسـایـمون فـرداشـب تـولـدشـه !!

اومـدم ایـنـجـا از شـمـا نـظـر بـگـیـرم بـرا تـولـدش چـی کـادو بـگـیـرم:

جـعـبـه سـرویـس آرایـش؟؟؟

سـرویـس کـامـل مـوچـیـن و قـیـچـیِ اَبـرو سـوهـان نـاخـن؟؟؟

کـشِ مـو، تـلِ سـر،گـیـره سَـر؟؟؟

یـا دسـتـگـاهِ بـند انـدازِ بـرقـی بـرا صـورتِش؟؟؟

یــا گـوشـواره؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 20:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 19:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


حالا هم من ، هم تو !

هر دو خوب می دانیم

این راه نه پایانی دارد ، نه وصالی

اما هنوز دوش به دوش می رانیم !

قانون خط های موازی یادت هست !؟

دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند !

و سکوت می کنیم

هم من ، هم تو !

اصلا بیا

یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم

دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند

اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 19:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 19:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ترجیج میدم تو خونه بشینم و به استادم فکر کنم ٬ تا برم دانشگاه و هرلحظه به عمه اش فکر کنم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 19:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 19:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ