یافتن پست: #اه

AmirAli
AmirAli
همیشه دلتنگی ها به خاطر نبودن کسی نیست!!
بعضی وقتاهم به خاطر بودن کسیه که حواسش به تو نیست!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 22:05
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


سلام آقای ایرانسل!

نوکرتم داداش!

یه چندتا خواهش ازت دارم. جون نَنَت عمل کن بهشون...

من تو مسابقه شرکت نمی کنم! به جون مامانم adsl دارم!

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن...

شارژه جایزت بخوره تو سرت 1000000 تومان شارژ کنم 100تومن داخل

شبکه هدیه بدی!

موبایل بانک هم نمیخوام!

اینقدر واسه هر چی زرت و زرت و وقت و بی وقت تبریک نگو!

نکن برادره من! نکن پدره من! دِ نکن لعنتی! دِ دهن منو باز نکن آخه...

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟ بابام گرفته؟ داییم گرفته؟؟؟؟ کی

گرفته؟؟

آخه چی میخواااای از جون من لعنتی که که میگی آهنگ های پیشواز

داغ امروز اینا هستن.

آخه یکی نیست درد منو بشنوه؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:49
+5
zohre
zohre

بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت ، فــــقـط بــــایــــد .. کنــــار ایــستــاد .. و .. راه بـــــاز کـــــرد ! بــه هـمـیـن ســـادگــــی !

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
**ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ: ﺳﮑﻮﺕ ﻳﻪ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻨﻰ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺿﺎﻳﺘﺶ ﻧﻴﺴﺖ ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﮑﺮ میکنه ﮐﻪ ﭼﺠﻮﺭﻯ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ .
**اﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ: ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﺑﺎﺷﻰ ﮐﻪ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺘﻰ ﺑﺸﻰ .
**خرﺩﺍﺩ :ﺍﺻﻼ ﺣﮑﺎﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩﻳﺎ ﺍﻭﻝ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ .
**ﺗﻴﺮ: ﺍگه ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﻴﺮ ﻣﺎﻫﻴﺎ ﺷﺪﻯ ﺩﻭﺭ ﺩﺭﻭغو ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻂ ﺑﮑﺶ .
**ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﻳﻪ ﻣﺮﺩﺍﺩﻯ ﻫﺮ ﭼﻘﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﺑﺎﺯﻳﮕﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ ، ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﺑﺎﺯﻯ نمیکنه .
**ﺷﻬﺮﻳﻮﺭ :ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺷﻬﺮﻳﻮﺭﻯ ﻭ ﻧﺸﮑﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺸﻮﻧﻪ.
**ﻣﻬﺮ :ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻫﻰ ﻳﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ میخاد .
**ﺁﺑﺎﻥ :ﺩﻧﻴﺎ هم ﻋﻮﺽ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺁﺑﺎﻧﻰ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻪ
**ﺁﺫﺭ: ﺁﺫﺭیا ﺁﺭﺯوﻳﻰ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﻤﻪ ﻥ .
**ﺩﻯ: ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻳﻪ ﺩﻯ ﻣﺎﻫﻰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ﻟﮕﺪﻯ ﺑﻪ ﺑﺨﺖ ﺧﻮﺩﺵ میزنه ﮎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭﺳﻠﻰ ﻧﺰﺩه ﺑﻪ ﺣﺮﻳﻔﺎﺵ .
**ﺑﻬﻤﻦ :ﺑﻬﻤﻦ ﮎ ﻣﺎﻩ ﻧﻴﺲ ﮐﻠﮑﺴﻴﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎﻯ ﺟﺬﺍﺑﻪ ﻭ ﺧﺎﺻﻪ.
**ﺍﺳﻔﻨﺪ:ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻰ ﻳﻪ ﺍﺳﻔﻨﺪﻯ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺿﻌﻔﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮕﻴﺮ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:10
+2
zohre
zohre

موهای یک زن خلق نشده برای پوشانده شدن! یا برای باز شدن در باد، یا جلب نظر، یا برای به دنبال کشیدن نگاه چشمان ....... موهای یک زن خلق شده برای مردش، که بنشیند شانه اش کند، ببافد و برای لیلی اش مجنونتر شود..

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:07
+5
zohre
zohre

هوای دو نفره نه ابـــــر می خواهد ، نه باران ، نه یک بعدازظهر پاییزی ڪـــــافیستـــ حواسماטּ بهم باشد … همیـــــن…


دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

هیچ کس آیا فکر ما کرد؟؟ نه
هیچ کس از حال ما پرسید؟؟ نه
هیچ کس فکر تنگ دستی مارا کرد؟؟ نه
هیچ کس اندوه ما را دید؟؟ نه
هیچ کس اشکی برای ما نریخت
هرکه با ما بود از ما می گریخت.
حالم از این و آن پرسیدنی است
تنهاییم یک راهه سفر کردنی است.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا …!
خدایا …!
گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیــرد ،
نگاهم را به سوی تو و آسمـان می گیرم ،
و آنـقـدر با تــو درد دل می کنـم ،
تا کم کم چشـــــــــم هایم با ابـرهای بارانیت همراهی می کنند
و قلبـــم سبک میشود...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر دلم میخواهد کسی ارام به من بگوید :
بمیری ایشالله
و من فریاد بزنم
امین
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:30
+8
alireza
alireza
یه پسر 3روز خونه رفیقش بوده روز 4ام میره خرید برای رفیقش سر کوچه به یه دختر شماره میده وقتی میاد خونه متو میشه خواهر رفیقش بوده  بعد میره تو اتاق رفیقش میبینه داره عرق میخوره میگه من سر کوچه به یه دختر شماره دادم  الان فهمیدم خواهر تو  رفیقش پیک مشروبو میخوره میگه بسلامتی رفیقی که 3 روز خونه ما بود اما هنوز خواهر منو نمیشناسه.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:51
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ