یافتن پست: #اه

zohre
zohre

ﺍﻵﻥ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﻭ ﭼﺎﯼ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﻨﻮﺷﯽ ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﻮ ﺑﺮﻑ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺑﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ. . . . . ﻋﮑﺲ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﺷﺐ ﺗﻮ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺑﺬﺍﺭﻥ! ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺧﻌﻠﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺩﺍﺭﻥ،لايكشون كنيد :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 21:18
+6
alireza
alireza
گاهی ادمها یه جور میشکنند که وقتی تیکه هاشونو بهم میچسبونی یه ادم دیگه میشه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 20:58
+5
-1
zohre
zohre

ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد ؛ از دسـت دادن ِ کسـیه که دوستـش داریم ! امـا …. حقیقـت اینه که : از دست دادن ِ خــودمـون ، و از یــاد بردن ِ اینکه کـی هستیـم ! و چقدر ارزش داریم …. گـاهی وقتــها خیلــی دردنــاک تـره … !

دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 20:52
+7
zohre
zohre

هـــــــــــــــــیس... ساکـــــــــــــــــــــــت...! آهسته بیایید... اینجاوجدان هاهمه خوابند...!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 20:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 19:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میگیره وقتی هستی و باید تظاهر کنم نیستی
دلم میگیره وقتی نیستی و تلقین میکنم هستی
دلم میگیره وقتی هستی و نمیتونم باهات باشم
دلم میگیره وقتی نیستی و میخوام که باهات باشم
دلم میگیره وقتی بهت میگم برو اما تو دلم داد میزنم بمون
دلم میگیره وقتی بهت میگم دوست نداشتم اما نمیگم که عاشقت بودم

دلم میگیره وقتی منتظرتم اما تو که میای باید بی تفاوت برم
دلم میگیره وقتی نمیتونم بی تو باشم اما باید ازت بگذرم
دلم میگیره وقتی دلم گرفته و نمیتونم بنویسم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 19:28
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدرتلخه به همه ارامش بدی ولی وقتی خودت یه شونه ی گرم برای دلتنگیهایت بخواهی هیچ کس کنارت نباشه.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 18:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهــــایـی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت !
رفیق داری…
همــــــــدرد نداری!
خانواده داری…
حمــــــــایت نداری!
عشق داری…
تکیـــــــــه گاه نداری!
مثل همیــــشه….
همه چــــــی داری و …
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 18:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه انرژی عظیمی میخواهد، کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 18:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/8 - 17:46
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ