یافتن پست: #اه

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
چرا گرفته دلت، مثل آنکه تنهایی
چقدر هم تنها!
خیال می کنم
دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی

دچار یعنی
عاشق

و فکر کن که چه تنهاست
اگر ماهی کوچک ، دچار آبی دریای بیکران باشد

چه فکر نازک غمناکی!
و غم تبسم پوشیده نگاه گیاه است
و غم اشاره محوی به رد وحدت اشیاست
خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند
و دست منبسط نور روی شانه آنهاست

نه ، وصل ممکن نیست،
همیشه فاصله ای هست
اگر چه منحنی آب بالش خوبی است
برای خواب دل آویز و ترد نیلوفر،

همیشه فاصله ای هست
دچار باید بود
و گرنه زمزمه حیات میان دو حرف حرام خواهد شد

و عشق
سفر به روشنی اهتراز خلوت اشیاست

و عشق
صدای فاصله هاست.
صدای فاصله هایی که
غرق ابهامند؟
نه،
صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند
و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر.

همیشه عاشق تنهاست
و دست عاشق در دست ترد ثانیه هاست
و او و ثانیه ها می روند آن طرف روز
و او و ثانیه ها روی نور می خوابند
و او و ثانیه ها بهترین کتاب جهان را به آب می بخشند
و خوب می دانند
که هیچ ماهی هرگز،
هزار و یک گره رودخانه را نگشود...

// برگرفته از شعر "مسافر"
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 18:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
* مینو اخترزند، بانوی اول راه آهن سوئد

مهاجران ایرانی اغلب به هدف ادامه تحصیل و گذراندن مدارج بالای تحصیلی به سوئد می روند. اما در این میان کم پیش می آید که کسی بتواند منصب مهمی را بدست آورد. کاری که مینو اخترزند از پس آن برآمده است.
مینو اختر زند، بانوی موفق ایرانی، متولد ۱۳۳۵ در تهران است. وی که پدرش ارتشی بود، دوران کودکی و نوجوانی را در تهران سپری کرد و در ۱۷ سالگی به استکهلم سوئد مهاجرت کرد.
خانم اخترزند در سال ۱۹۷۸ در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه سلطنتی تکنیک استکهلم (کی تی اچ) فارغ التحصیل شد.
اخترزند بعدها پست های مدیریتی گوناگونی را در شرکت انرژی واتن فال به دست آورد و مدتی نیز مدیرکل شورای استانی کار در شهر اوپسالا سوئد بود.
وی در حال حاضر عضو هیئت رئیسه دانشگاه سودرتورن در استکهلم است.
خانم اخترزند از فوریه ۲۰۰۸ تا کنون مدیر عامل شرکت راه آهن سوئد (بان ورکت) است.
…::: بقیه مطالب در ادامه مطلب :::…
وی همچنین متاهل و دارای یک فرزند پسر است.
مینو اختر زند برنده نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت در سال ۲۰۰۸ است.
نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت جایزه ای است که در سوئد هر ساله به خانم مدیری داده می‌شود که در طی سال به پرقدرت‌ترین پست مدیریت کشور ترفیع مقام پیدا کرده باشد.
این بانوی موفق ایرانی همچنین در ماه می سال ۲۰۱۰ به سمت استانداری یونشوپینگ سوئد منصوب شد. او نخستین ایرانی بود که سمت استانداری را درسوئد به عهده می گرفت.
خانم اخترزند درباره اینکه خود را ایرانی می داند یا خیر نظر جالبی دارد. وی می گوید:”موقعی که بیرون هستم و کار می کنم، فرهنگم سوئدی است و مدل رئیس بودنم هم سوئدی است، زیرا من برای اولین بار در سوئد وارد بازار کار شدم. ولی وقتی کارم تمام می شود و به خانه می آیم، کاملاً ایرانی ایرانی هستم و شوهرم نیز ایرانی است و در خانه فقط فارسی صحبت می کنیم.
او ادامه می دهد: “احساس می کنم که ایرانی هستم، علاقه زیادی به غذاهای ایرانی دارم و دوستان ایرانی زیادی داریم که با آنها معاشرت می کنیم.”
خانم اخترزند درباره نحوه مدیریت خود نیز حرف های مهم و شنیدنی ای می زند:” سیستم ریاست من سیستم سوئدی است ولی خصوصیاتی که برایم بسیار مهم است و همه می دانند، این است که هرگز بین زن و مرد تفاوت قائل نمی شوم و تنها چیزی که برایم مهم است بازتاب کاری است.
تا کنون نه من با خانم هایی که با من کار کرده اند مشکل و ناراحتی داشته ام و نه آنها با من مشکل داشته اند. البته رفتار من با کارمندان مرد نیز همین گونه است.
افرادی که استخدام می کنیم همیشه ۵۰ درصد مرد و ۵۰ درصد زن هستند. سیاست من این است که خود شخص از لحاظ کاری و روحیه مهم است وجنسیت مهم نیست.”
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 18:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پهلوانی که‌ برای‌ پاسداری از نام‌ پاک خلیج‌ پارس‌
از‌ دو میلیارد‌ تومان‌ گذشت

محمد حسین کُبادی شناگر بزرگ ایرانی

که بیش از 1100 کیلومتر از طول خلیج پارس را شنا کرده
پیشنهاد دو میلیارد تومانی اماراتی‌ها را رد کرد

محمد حسین کبادی ادامه داد که
اماراتی‌ها برای اینکه من این پروژه را در مرز آن‌ها
و به نام جعلی خلیج ع..ر..ب..ی..
انجام دهم دو میلیارد تومان وجه نقد بورسیه
تحصیلی تا مقطع دکترا در بهترین دانشگاه‌های دنیا
گرین کارد آمریکا و اقامت امارات را پیشنهاد دادند
اما بنده قبول نکردم

درود به شرفت
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 18:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
✖خدایـــــا

✖ایـטּ بند دل آدم ڪجاست؟

✖ڪه گاهے با یڪ

✖اسم..

✖نگاه..

✖با حضور یڪ نفر..

✖و یا با یڪ لبخند “پاره مےشود”
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 18:15
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ما باهم میمانیم...
"ب"گذار...
"د"یگران...
"ر"وانی مان...
"ک"نند...
"بدرک"
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 18:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 17:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 17:10
+4
hamed noori
hamed noori
یکی تعریف میکرد :

توی آسانسور واساده بودم یه دختری هم سوار شد
اول ساکت بود بعد گفت:چطوری؟
گفتم: الحمدلله ....
یه نگاهی به من کردو هندزفری شو جابجا کرد!...
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم:
الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله ....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 16:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی مهم*
بدون [!] در فیس بوك كامنت بذارید و پیام ارسال كنید (((((((((((((((­(((كاملا تست شده!!!!))))))))­<img src=)" title=";))" />))))))))))

با سلام ..دوستان ماه گذشته وزیر ارتباطات فرمودند كه دیگه کم کم اینترنت میخواد ملی بشه
با این وضع شاید ایمیلهای شما به خارج از کشور هم ارسال نشه ..و مطمئناً بدون اینترنت هم نمیشه وارد فیس بوك شد .
.فیس بوك هم كه بزرگترین جامعه مجازی دنیا هست و لابد خیلیها هم الان افسردگی گرفتن كه نمیتونن فیس بوك رو ببینن ..

اما راه حلی كه
یكی از بچه ها ارائه كرد و كاملا هم جواب میده رو براتون شرح میدم :

1- شما به هركسی هر پیام یا كامنتی كه دارید را .. در یك فایل text مینویسید.ترجیحا­ از ورد2007 استفاده شود
آدرس ایمیل اون شخصی كه میخواهید ایمیل و پیامتون و یا كامنت براش ارسال بشه رو هم انتهای متن بنویسید..
2- در مرحله بعد فایل خود را با برنامه winzip به حالت فشرده تبدیل كنید از winrar هم میتوانید استفاده کنید
فقط حتما حتما برای فایلتون پسورد بسازید برای این کارمیتونید از طریق همین برنامه پسوورد بزارید . باز هم توصیه میکنم كه پسوورد فراموش نشه

3- در مرحله سوم ، روی یك سی دی این فایل زیپ شده رو رایت كنید.

4- الان باید ببینید از آشناها یا اقوام چه كسی قصد سفر به جنوب رو داره.
.سی دی رو مییدید به ایشون و سفارش میكنید كه سی دی رو برسونه به دست جاسم عبدالكریم در بندر لنگه...
ایشون تمام سی دی هایی كه از همه جای ایران میرسه رو نگه میداره و هر پنج شنبه میده به ناخدا شیخ عباس عبدالجاسم تحتانی
و ایشون هم با لــــِنـج میبره اون ور آب ..
اونجا یكی هست كه دونه دونه فایلهای شما رو برای ایمیلهایی كه میخواهید ارسال میكنه و به جای شما در فیس بوك میشینه و كامنت میزاره ...

ممنون از شما كه با دقت تا آخر این مطلب را خواندید
بیایید به عمه هم احترام بگذاریم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 16:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 16:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ