یافتن پست: #اه

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
یا کسانی که قدر دستان نوازشگر را ندانند ، عاقبت پاهای لگد کوب را می بوسند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 21:54
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بوی ربنای تو ماه دل تنگی های من ، افطار می کنم خاطرات نبودنت را !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 21:49
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
به ستاره های کم نور قناعت کن ٬ که ستاره های بزرگ زودتر به چشم میان و تو نگاه همه جا میگیرن
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 21:47
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

چه غمگینانه است وقتی در باران به تو چتر تعارف می کنند !
پرده را کنار میزنم ، باران خودش را می زند به شیشه
من خودم را به آن راه ! تمام چیزی که باید از زندگی آموخت …


دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 21:43
+4
محمد
محمد
مَنـ با بَعضیـــا خیلیــــ تفاهُمـــ دارَمـــ :)

مَثَلاً حالمونــــ اَز هَمــ بِهَمـــ میخُورهـــ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 21:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم که پسره قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بود, بعد زیر

عکسش نوشته :
متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 21:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی اسانسور وایساده بودم، یه پسری هم سوار شد.
اول ساكت بود، بعد گفت: چطوری؟
گفتم: الحمدالله...
یه نگاهی به من كرد و هندزفری شو جابجا كرد!
معلوم شد داره با تلفن حرف میزنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم دراوردم
آدامه دارم:
الحمدالله ، الحمدالله، الحمدالله .....:|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 21:01
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دانی که دلم چه از خدا می خواهد
بی پرده بگویمت “تو” را می خواهد


دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 20:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هیچ وقت پشت سرمو نگاه نمیکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
چون طاقت غش وضعف خاطر خواهامو ندارم =)))
بعله یه همچین ادمیم من
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 20:54
+4
محمد
محمد
در این دنیای دَرَندَشت
هر چیزی به نحوی بالاخره زندگی
می کند.
باران که بیاید
بید هم دشمنی های خود را با اَرّه
فراموش خواهد کرد.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/27 - 20:50
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ