یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 20:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 20:06
+6
محمد
محمد
گفتند برو مصلحت این است
گفتم یک لحظه به کوتاهی لبخندی گفتن یک خداحافظ
گفتند نه برو مصلحت این است
من رفتم بی خداحافظ بی آنکه دلیل رفتنم را بگویم باترس رفتم ترس از قضاوت هایت بعد رفتنم میدانم بعد من تنهایی نخواهی ماند و بدان با اینکه رفتم ولی همیشه بی تو تنهایم
راست میگفتند شاید مصلحت من در غمهایم و برباد رفتن آرزوهایم باشد مصلحت تو با دیگری.......
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:54
+7
محمد
محمد
هر کی به مارسید مال یکی دیگه بود..ازمالکین محترم خواهشمندیم جمع کنند معشوقه های خود را از این وسط!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:52
+7
محمد
محمد
• سکوت همیشه به معنای “رضایت” نیست.
گاهی یعنی، “خسته ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمی دهند، توضیح دهم.”
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:50
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن
فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد،
ایـنـارو از آرایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل به هـرکــس مسپار !!
گــر چه عاشـق باشد !
حکم دلداری . فقط عشق که نیست !
او بجــز عشــق باید .....
لایق عمق نگاهت باشد !!
.. و کمی هم بیـــــمار
تا نگاه تو .. تسکین بدهد روحش را !!
♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:49
+6
محمد
محمد
یه فـروردینـی برا موندن کسی شـایـد سازش کنه ،
ولی خـواهش نـه !!
بعلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ابــــنجوریــــــاسـت
:D
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:48
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:48
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی...

کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:46
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ