داشتم میرفتم خونه دیدم یه پراید تو راهم پارکه. یهو دیدم پشتت نوشته: دارا که باشی سارا خودش میاد!!! تو را خیلی فکرم مشغول شد. حرف جالبی بود اما نکته اینجاس حالا اگه سارا باشی دارا چطوری میاد؟
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را ..X