یافتن پست: #اه

هرگز نگو که دوست داری ، اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی
درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد
هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری
هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی
هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری
هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است
قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری
به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی



دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 22:33
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

دلم باز کما را می خواهد..


از همانی که دکتر  گفته بود:


.." متاسفم " ..


فقط براش دعا کنید ..!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:52
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

گاهی سکوت ؛


یعنی اما ........... ؛


یعنی اگر ........... ؛


یعنی هزار و یک دلیل که دل می ترسد بلند بگوید ...!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:38
+8
*elnaz* *
*elnaz* *

باورت شود یا نه ....


روزی می رسد که دلت برای هیچ کس ؛


به اندازه ی من تنگ نخواهد شد ..


برای نگاه کردنم ؛


برای بوسیدنم ؛


برای خندیدنم ؛


برای اذیت کردنم ؛


برای تمام لحظاتی که در کنار من داشتی ....


روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره ی من خواهی بود ..


می دانم روزی که نباشم هیچ کس تکرار من نخواهد شد ..... .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:32
+7
sayeh
sayeh
گاهی وقتا توی رابطه ها نیازی نیست طرفت بهت بگه
برو
همین ک روزها بگذره یادی ازت نکنه
همینکه ازت نپرسه روزارو چطو شب میکنی
همین که کارو زندگیو بهونه میکنه
همین که بفقیه توزندگیش پرنگ تراز بودن تو هس

همین که لابلای حرفاش دوستت دارم نیس
هزار بار سنگین تراز کامه بروبرات معنا داره
پس برو تاقبل ازاینکه ویرون تراز اینی که هسی بشی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:32
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:25
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بی تو من هیچم
ای شبم؛ دور از تو بی مهتاب!
دوست می دارم تو را، تا آنسوی دنیا!
دوست می دارم تو را، تا آنسویِ قصرِ طلایی رنگِ اخترها!
دوست می دارم تو را، ای از برایم نقطه پایان هر مقصد!
دوست می دارم تو را، ای بی تو من نابود!
دوست می دارم تو را، از بی نهایت، بی نهایت تر!
دوست می دارم تو را، ای آتش اندیشه هایم بی تو خاکستر!

من نمی دانم ترا؛ ای قلهٔ مغرور!
عاقبت آیا کدامین شب
عاقبت آیا کدامین روز
فتح خواهم کرد؟




دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:18
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

می روم ؛


امااااااااا ..


در نبودم اگر لحظه ایی ؛


حتی ؛


برای ثانیه ایی هر چند کوتاه ..


دلتنگم شدی ..


تو را به خاطراتمان قسم ؛


نگذر ..


از " او " که مرا از " تو " و  " نگاهت " را از " من گرفت .... .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:14
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

انسان ها هر از گاهی از جایی می افتند ..؟؟


از لبه ی پرتگاه ؛


از پاااااااااااا ..


از نفس ؛


از این ور بوم ..


از دماغ فیل ..!!!


از چاله به چاه ؛


از عرش به فرش ؛


از چشم ..


از چششششششششششم ....


می فهمی ..؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:05
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ