♥ نگار ♥
باید به بعضی ها گفت
حیف اون کیلوبایت هایی که واسه باز کردن پروفایل تو هدر رفت!
♥ نگار ♥
ﻓﻘﻂ ﺍﻭﻧﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺟﻤﻠﻪ ﺯﻳﺮ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭﻥ،
ﻻﻳﻚ ﻛﻨﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺭ ﺑﯿﺎ ... ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺗﻠﻔﻦ ﺑﺰﻧﻢ
♥ نگار ♥
اون دنیا فرشته میپرسه: جوانیت را در چه راهی گذراندی؟؟ منم فقط نگاه میکنم تو چشاش
اونم میگه والا ما ماموریم و معذور... ولش کن خودم یه چیزی مینویسم!! برو