یافتن پست: #اون

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آموزش صحیح و اصولی اجیل خوردن در ایام عید:

ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه

۱-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)
۲-پسته
۳-بادوم درختی
۴-فندق
۵-تخمه ژاپنی
۶-تخمه کدو
۷-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)
۸-پیاله
۹-پیش دستی
۱۰_فرش
۱۱-همینجوری برو تا آخر!!!
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:22
+15
ramin
ramin
وقتی می خوای یک کاری انجام بدی اول خوب فکر کن... بعد به حرف دلت گوش بده...، بعد به خدا توکل کن...
.
.
.
.
... ... .
.
.
.
.
و بعد اون کاری را انجام بده که زنت می گه !{-7-}
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:52
+5
ramin
ramin
چقدر خوبه آدم یكی رو دوست داشته باشه نه به خاطر اینكه نیازش رو برطرف كنه نه به خاطر اینكه كس دیگری رو نداره نه به خاطر اینكه تنهاست و نه از روی اجبار بلكه به خاطر اینكه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:18
+5
ramin
ramin
سلامتی اون صبحی

كه وقتی بیدار میشی "خودشو" بغل كرده باشی نه "یادشو
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:11
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
امسالم مثل هر ســــــــال بدون تو تــــــموم شد
امسالم گذشت و باز مثل هر ســــال حـروم شد
امسالم مثل هر ســــال نیــــــومدی تو پیشـــــم
کم کم دارم از دوریت دیگه افســـــــــــرده میشم
خسته شدم از اینکه تنــــــــــــــــــــهایی بشینم
تو کنج اتـــــــــــاقم هی عکســـــــــــــــــاتو ببینم
خسته شدم و می خــــــــوام یــــادم بره هستم
من از هـــــــمه دنیـــــــا دلگیــــــــــرم و خسته م
این عیـــــــد و نمی خـــــــوام، من عیـــدی ندارم
این عیــــــــــــــد واســـــــــــــــــه من روز عــــذابه
عیــــــــــدم مثل هر روز ، هر روز مثل دیــــــــــروز
من حــــــــــــــــــال دلم خیلی خـــــــــــــــــــــرابه
احســـــاس می کنم دارم دق می کنم اینـــــجا
این خـــونه یه زنــــــــــــدونه این خـــونه و هر جا
هر جا که نشـــــــــونی از تو اونجـــــــــــا نباشه
دق مــرگـــ شدم و می خوام این دنیـــــا نباشه
احســــــــاس می کنم دیگه هیچ راهی نـــدارم
من موندم و تنـــــــهاییم با این دل زارم
می ســـوزم و می ســازم من هیچی نمی گم
اما عزیزم عیــــــــــــدو تبریکــ به تو میگم
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:11
+6
مهسا
مهسا
وقتی‌ آدم‌های کوچیک رو برای خودمون خیلی‌ بزرگ کنیم هم اونا رو به اشتباه می‌‌اندازیم هم خودمون رو....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:04
+6
پسرک شیطون
پسرک شیطون
يه روز دو تا آفريقاييه با يه ایرانی يه چراغ جادو پيدا ميکنن، يکه از اينا چراغه رو پاک ميکنه، يهو غوله چراغ ميزنه بيرون و بهشون ميگه هر کدومتون يه آرزو بکنيد آفريقاييه اولي فکر ميکنه ميگه منو سفيد کن، از اونطرف ایرانیه ميزنه زيره خنده، ازش ميپرسن چرا ميخندي، ميگه همينجوري آفريقاييه دومي هم ميگه منو سفيد کن، بازم ایرانیه ميزنه زيره خنده، ازش ميپرسن چرا ميخندي، ميگه همينجوري بعد که نوبت ایرانیه ميرسه، يه نيگاه به آفريقاييهاي خوشحال مي کنه، و ميگه هر دوتاشونو سياه کن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 16:56
+4
مهسا
مهسا
آفرین به این مرد که یادش نرفته روزی هم مادرش اونو اینطوری بغل میکرده و بهش غذا میداده. دستان این پسر بوسیدنیست. امیدوارم همه ما قدردان زحمات پدر و مادرمون باشیم. این تصویر را برای دیگران ارسال کنیم...شاید تاثیر گذار باشد{-15-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 16:06
+6
مهسا
مهسا
سلامتیه اونایی که جای اعتقاد به بهشت و جهنم و اون دنیا , به یه کم انسانیت توی این دنیا معتقد هستند
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:47
+6
مهسا
مهسا
آدما رو اونقدر برای خودتون بزرگ نکنین که دســت نیافـــــتنی بشن !! بعضیا رو که ما می پرســــتیدیم، یه سری دیگه آدمم حســــابشون نمی کردن..!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 00:58
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ