یافتن پست: #بد

fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

در این بازار نامردی به دنبال چه میگردی ؟ نمی یابی نشان هرگز، تو از عشق و جوانمردی
حکــــم ، اعــدام بود ...
اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد
دادســتان گفت:
 آقــای زنــــدانــی، این چــــه کـــاریست ؟؟
زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :
بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم
ولی آدم ها !!!!!
 بدجـــور زمــینــم زدن ......!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 19:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه وقتایی هست، حال تو خیلی خوبه :) حال بقیه بده :(
به روت نمیاری و همدردشون میشی ... :(
یه وقتایی هست، حال تو خیلی بده :( حال بقیه خوبه :)
بازم به روت نمیاری حالشونو به گند نکشی :)

سلامتی اینجور آدما ♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:03
+2
sajad258
sajad258
مخصوص پسرا.
خانوم نیا پائین شما زوجتک نفسی فی المدت المعلوم علی مهر المعلوم»بگو :«قَبِلْتُ»! قَبِلْتُ؟
الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی..
نخند، کووفت دیگه کار ازکار گذشته!
بدو شام آماده کن، ترجیحا ماکارونی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 16:00
+7
nanaz
nanaz

چه معادله سختی ست


باشی و نباشی
دل نداشته باشی و دل بدهی
حتی انیشتین هم به حال مسئله های زندگی ام مکث می کند
چقدر سخت است بی تو بودن وباتو بودن
وچقدر گنگ است زندگی
زمانی که هستی و نیستی
انیشتین هم انگار با بی نهایت من پوچ می شود...

 

دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:05
+5
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 13:49
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 13:44
+4
ar8qf4min
ar8qf4min
می دونید چرا دخترا از پسرا بدشون میاد؟!
چون چشم دیدن بهتر از خودشونو ندارن!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 11:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی اوقات بدون دفاع دیگری را تایید میکنیم فقط به این خاطر ک خفه شود.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 22:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از این میترسم کــ دوستــــ ♥ داشتــن را مثــل ِ مسواکــــ زدن بچــه هــا بــ ” مـــن ” و ” تـــو ” ( تـذکـــــر ) بدهنــد .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 22:13
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ