shayan
بایدآهسته نوشت بادلی خسته نوشت تابدانندهمه که اگردوست نباشددل نیست
♥ نگار ♥
میدونستـــید تو یه بهم زدن ایرانی کلی بای ردو بدل میشه؟
مثال: دیگه نمیخوام ببینمت شناختمت بای
باشه هرطور راحتی بای
هر طور راحتم؟ برو با دخترای دورت نامرد بای
اره لیاقتت همینه بای
دیگه اس نده بای
باشه بای
ای بایو زهره مار ای بایو مرگ
♥ نگار ♥
وقتی که دیگر نبود ،
من به بودنش نیازمند شدم.
وقتی که دیگر رفت ،
من در انتظار آمدنش نشستم.
وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد ،
من او را دوست داشتم.
وقتی که او تمام کرد ،
من شروع کردم .
وقتی او تمام شد ،
من آغاز شدم .
و چه سخت است تنها متولد شدن ،
مثل تنها زندگی کردن
مثل تنها مردن …