یافتن پست: #بد

saman
saman
در CARLO

نگاهم در نگاهت کرد برخورد


خدا مرگت بده حالم بهم خورد!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایش بزرگترین سوال زندگیم اینه که تو تام و جری تو یخچالشون این همه گوشت و ماهیه ولی بازم گیرداده به اون موش بدبخت> اخه واقعا چرا؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:43
+2
saman
saman
در CARLO

خواص گوسفند:


1- بو ميدهد
2-سبزي ميخورد
3- گاهي ميخوابد
4-پرواز نمیکند
5-استاتوس هاي سر کاري را با دقت ميخواند.

3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فـکـرشو بکن قبل از این که خط اختراع بشه آدما

بـرای این که بهم فحش بدن چه نقاشیایی که نکشیدن:)))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به زن حمید میگن یه بوس میدی؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

میگه حمییییییییییییییییییید

.

میگه بده خانم تبرکه..:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
♥♥ ♥فدای سرت میشوند تمام روسری های شهر
♥♥ ♥حتی اگر تمام کلاههای دنیا را برسرم بگذاری...
♥♥ ♥من میتوانم کلاه از سرت بردارم ...
♥♥ ♥گل سرت را باز کنم...
♥♥ ♥موهایت ...
ب
ر
ی
ز
ن
د
♥♥ ♥به صندلی تکیه بدهی...
♥♥ ♥ من موهایت را شانه کنم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگر از آن همه شیطنت و شلوغی خبری نیست، آنقدر به خاطره ضربدرهای جلوی اسمم، چوب روزگار را خوردم که تبدیل شدم به ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چــه کسـی میـدانـد چـه حـس بدیـست

بـا تمــامــ احساسـت بـه دیـدن کسـی بـروی

کـه خـودش را آمـاده کـرده تـا بـه تـو بگـویـد

دیگـر دوستـ ــــت نــدارد!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:23
saman
saman
در CARLO

جملات کلیدی پزشکان:


- اين بيماري شما بايد فوري درمان بشه


يعني من ماه بعد قرارهبرم مسافرت و معالجه اين بيماري خيلي ساده و سودآوره و بهتره زودتر ترتيبش رو بدم!


- خوب بگيد ببينم مشکلتون از کي شروع شد؟


يعني من از بيماريتون چيزينفهميدم و ايده‌اي هم ندارم و اميدوارم شما خودتون سرنخي به من بدين!


- يک وقتديگه از منشي براي آخرهاي اين هفته بگير


يعني من امروز با دوستام دوره دارم،بايد برم. زودتر بزن به چاک!


- هم خبرهاي خوب و هم خبرهاي بد براتون دارم


يعني خبر خوب اينه که من قراره يه ماشين جديد بخرم و خبر بد اينکه شما بايد پولاونو بدين!


- من به اين آزمايشگاه اطمينان دارم بهتره آزمايشهاتون را اونجاانجام بدين


يعني من 40 درصد از پول آزمايش بيماراني که به اونجا معرفي مي­کنمرا مي‌گيرم!


- دارويي که براتون نوشتم داروي خيلي جديديه


يعني من دارميه مقالة علمي مي­نويسم و مي­خواهم از شما مثل موش آزمايشگاهي استفاده کنم!


- اگه تا يک هفته ديگه خوب نشديد يه زنگ به من بزنيد


يعني من نمي­دونمبيماريتون چيه شايد خود به خود تا يک هفته ديگه خوب بشه!


- بهتره چند تاآزمايش تکميلي هم انجام بدين


يعني من نفهميدم بيماريتون چيه. شايد بچه‌هايآزمايشگاه بهتون کمک کنن!


- این بيماري الان خيلي شايعه


يعني اين چندمينمريضيه که اين هفته داشتم بايد حتماٌ امشب برم سراغ کتابهاي پزشکي و در مورد اينبيماري مطالعه کنم!


- اگه اين عوارض از بين نرفت هفتة ديگه زنگ بزنيد وقتبگيرين


يعني تا حالا مريضي به اين سمجي نداشتم خدا را شکر که هفتة ديگهمسافرتم و مطب نميام!


- فکر نمي­کنم رفتن پيش فيزيوتراپيست فايده‌اي داشتهباشه


يعني من از فيزيوتراپيستها نفرت دارم نرخ‌هاي ما رو شکستن!


- ممکنهيک کمي دردتون بياد


يعني هفتة پيش دو تا مريض از شدت درد زبونشون رو گازگرفتن!


- فکر نمي‌کنيد اين همه استرس روي اعصابتون اثر گذاشته باشه؟


يعنيمن فکر مي­کنم شما ديوونه هستين و اميدوارم يک روانشناس پيدا کنم که هزينه‌هايدرمانتون رو باهاش قسمت کنم!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام از روی سایز پای شما سنتون رو حدس بزنم

سایز کفشتون رو ضربدر 5
بعلاوه 50
ضربدر 20
بعلاوه 1013

کنید

حالا سال میلادی تولدتون رو از عدد به دست اومده کم کنید

خب الان یه عدد 4 رقمی به دست اوردید که

دو رقم سمت چپ سایز پاتون هست
و دو رقم سمت راست سنتون
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 14:53
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ